fbpx Inteligencja emocjonalna Pracowników BGK – Brainstream

Cel:

Projekt skierowany był do pracowników banku, którzy pod wpływem zmian jakie zaszły globalnie oraz tych w ich organizacji zgłosili chęć pracy nad swoimi emocjami szczególnie w sytuacjach trudnych. Żyjemy w czasach, które przyniosły nowe zasady oceny naszej pracy. Ocenia się nas dziś nieco inaczej niż kiedyś, bo nie tylko według tego, jak bardzo jesteśmy inteligentni i jakie mamy wykształcenie czy wiedzę fachową, ale także z perspektywy tego, jak dajemy sobie radę z samym sobą i innymi. Celem warsztatu był rozwój empatii w stosunku do innych ludzi, co pozwoli na lepsze rozumienie ich zachowania, a przez to budowanie z nimi lepszych relacji. Trenerzy podczas szkolenia skupili się na prze-kazaniu niezbędnej wiedzy i umiejętnościach obserwacji siebie i swoich emocji. To ważne aby umieć sku-pić uwagę na swoim zachowaniu i na tym, co nim kieruje, a co dotąd było poza świadomością. Istotnym elementem szkolenia jest praca nad samokierowaniem tak by umieć “odpowiadać” na bodźce, zamiast na nie “reagować”.

Działania podjęte w ramach programu:

Podczas warsztatu skupiliśmy się na poznaniu prawdziwej natury naszych emocji i zrozumieniu mechanizmów rządzących naszym zachowaniem. Uczestnicy przyjrzeli się sytuacjom ze swojej przeszłości pod zupełnie nowym kątem, dowiedzieli się, jak wyciągać wnioski ze swoich emocji i jakie informacje one niosą. Uczestnicy nauczyli się akceptować swoje uczuci i emocje a także zostali wyposażenie w wiedzę odnośnie pracy z trudnymi emocjami i sytuacjami, zarówno obecnymi, jak i przeszłymi, które nadal wpływają na ich zachowanie.  Zrozumieli jak ważne jest             wyrażanie swoich emocji i że już najwyższy czas by przestać ukrywać/ignorować to, jak naprawdę się czują.

Korzyści dla organizacji:

Warsztat był świetną okazją by lepiej poznać siebie i bardziej precyzyjnie wyrażać swoje stany i uczucia, lepiej rozumieć współpracowników, co skutkuje poprawą jakości relacji w organizacji a ta przekłada się na lepsze wyniki. Uczestnicy przekonali się, że kiedy rozumiemy emocje innych ludzi i potrafimy “wejść w ich skórę” o wiele łatwiej jest radzić sobie z konfliktami, a nawet zapobiegać im zanim się jeszcze zaczną. Łatwiej motywujemy siebie, co pozwala przestać odkładać na później, wzrasta pewność siebie i skupienie na celu.

Sprawdź również

Efektywne Spotkania Online Pracowników BGK

Sprawdź rozwiązanie

Akademia Train The Trainers

Sprawdź rozwiązanie

Program Rozwoju Talentów

Sprawdź rozwiązanie

Zarządzanie Konfliktem

Sprawdź rozwiązanie

Zarządzanie Zespołem

Sprawdź rozwiązanie

Efektywność osobista Pracowników BGK

Sprawdź rozwiązanie

Obsługa klienta z elementami sprzedaży

Sprawdź rozwiązanie

Szkolenie obsługa klienta

Sprawdź rozwiązanie

EVENT budowanie i zarządzanie zespołem

Sprawdź rozwiązanie

Produkcja – szkolenia rozwojowe.

Zobacz jak nasze działania dostosowane do specyfiki organizacji wpłynęły na komunikację i efektywność pracy liderów, brygadzistów i zespołów produkcyjnych.

Sprawdź rozwiązanie

Projekt Rozwoju Liderów – Branża IT

Nasz dedykowany projekt rozwojowy, który aktywował otwartą, partnerską komunikację oraz wspólne szukanie rozwiązań przez pracowników i przełożonych.

Sprawdź rozwiązanie

Zarządzanie sobą w czasie

Przeczytaj jak dobra diagnoza potrzeb i gra symulacyjna wpłynęły na współpracę w zespole i rozwój kompetencji dotyczących zarządzania czasem i projektami.

Sprawdź rozwiązanie

Event – Miasto Marzeń

Zobacz jak gra symulacyjna, praca na wartościach i dobra zabawa pozwoliły zrozumieć pracownikom działania i wartości organizacji.

Sprawdź rozwiązanie

Auto Moto Show

Przeczytaj jak nasz projekt oparty na dobrej zabawie pozwolił zbudować otwartą komunikację i zmotywował do współpracy wszystkich członków zespołu.

Sprawdź rozwiązanie

Event – Maszyna Goldberga

Jak przekonać pracowników, że realizacja celu i efekt ich działań zależy od świadomość wspólnego kierunku, zintegrowanych działań i sprawnej komunikacji.

Sprawdź rozwiązanie

Zarządzanie Zespołem -GoWork

Dowiedz się jak mądrze zmotywować menedżerów do realizacji postawionych przed nimi celów i usprawnić zarządzanie zespołami w czasie zmian organizacyjnych.

Sprawdź rozwiązanie

Ocena okresowa pracowników

Jak można wypracować standardy oraz spójne podejście kadry zarządzającej w procesie prowadzenia rocznych rozmów oceniających pracowników?

Sprawdź rozwiązanie

Efektywna Komunikacja

Jak zaprojektować skuteczny i przyjazny system komunikacji oraz przygotować ambitny rywalizujący zespół do pracy w konkurencyjnym środowisku.

Sprawdź rozwiązanie