6 kroków do motywacji w firmie produkcyjnej
Motywacja pracowników produkcyjnych nie jest łatwym zadaniem, jest jednak niezwykle istotna. Dobrze zmotywowany pracownik będzie wykonywał swoją pracę nie tylko dokładniej, ale i wydajniej.
Jak budować markę osobistą na Linkedin?
Budowanie marki osobistej to w dzisiejszych czasach standard dla większości ludzi obecnych na rynku pracy. Każdy chce, aby biła od niego aura profesjonalizmu i żeby postrzegano go jako eksperta w danej branży.
Od czego zależy zaangażowanie pracowników i jak na nie wpływać?
Zaangażowanie pracownika to jeden z najważniejszych czynników wpływających na prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Aby osiągnąć satysfakcjonujący poziom w tym aspekcie, firmy próbują…
Od czego zależy zaangażowanie w pracę i jak wpływać na podwładnych?
Zaangażowanie w pracę, to jeden z ważniejszych czynników przy ocenie funkcjonowania przedsiębiorstwa. Należycie wykonane obowiązki i wykonywanie dodatkowych aktywności to rzeczy, które…
Otwartość – ważny element budowania marki osobistej
Otwartość jest niezwykle istotna w procesie personal brandingu. To właśnie ona pozwala nam budować prawdziwe, bliskie relacje z otoczeniem i tworzy pełny, autentyczny obraz naszej osoby.
Storytelling w budowaniu marki osobistej – jaka jest twoja historia?
Storytelling to podstawa budowy rozpoznawalnej marki – te słowa nie powinny budzić żadnych wątpliwości. W końcu wszyscy najwięksi światowi potentaci znaleźli się w tym miejscu nie ze względu na sam produkt, lecz
Zmiany na rynku pracy. Czy rosnąca liczba usług szkoleniowych poprawi sytuację pracodawców?
Rynek szkoleń to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar gospodarki. W obecnych czasach popyt na takie usługi stale rośnie. Z tego powodu przybywa również firm oraz trenerów, którzy…
Źródła i rola zaangażowania pracowników w organizacji
Wiele badań wewnątrz organizacji wskazuje na to, że zaangażowanie pracowników jest bardzo ważnym czynnikiem determinującym rozwój firmy.
Sztuka publicznych wystąpień ? czyli jak wyróżnić się na tle innych, nie wyczerpując publiczności.
Prowadziłem warsztat dla kierowników nieistniejącej już sieci komórkowej Idea. Wszedłem w poniedziałek na salę i zacząłem tak:
Systemy (de)motywacyjne ? czyli o pawiach, ciuciubabce i grach zespołowych.
Systemy premiowania, nagrody i oceny pracownicze to chleb powszedni w większości firm. To gra, w którą od lat grają pracownicy ze swoimi szefami.