Projekt skierowany był do firmy transportowej, którą cechuje precyzja i dokładność oraz indywidualne podejście do każdego zlecenia. Tematem szkolenia był rozwój kompetencji w obszarze radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Uczestnikom zależało na tym by zamieniać energię wynikającą z sytuacji trudnej na potencjał wzrostowy dla firmy.
Trenerzy podczas szkolenia skupili się na przekazaniu niezbędnej wiedzy i umiejętnościach rozwiązywania konfliktów w zespole metodą win-win, skutecznym identyfikowaniu przyczyn konfliktów a także wprowadzaniu wspólnie wypracowanych rozwiązań.
Ważnym elementem było również nauka rozpoznawania otwartych i ukrytych źródeł konfliktów i zapobieganie ich rozwojowi.
Konfliktów nie da się uniknąć, dlatego podczas szkolenia wzmacnialiśmy ich konstruktywny aspekt i pracowaliśmy nad zachowaniem równowagi między emocjami a rozsądkiem. Skupialiśmy się na praktycznym zastosowaniu różnych strategii rozwiązywania konfliktów oraz sprawdzonych technikach komunikacji w sporze. Uczestnicy zostali wyposażeni w narzędzia umożliwiające efektywne podejmowanie efektywnych działań w sytuacjach trudnych. Mieli możliwość doskonalenia w formie praktycznej swoich umiejętności komunikacji z drugą osobą w sytuacji konfliktowej. Była też przestrzeń na to by podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia i wspólnie z trenerem wypracować metody reagowania odpowiednio do specyfiki zawodowej organizacji
Warsztat był świetną okazją by zwiększyć świadomość pracowników odnośnie konfliktów. Uczestnicy przekonali się, że diagnozowanie źródeł konfliktów oraz rozpoznawania ich rodzajów, pomaga zwiększenie praktyczne umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych w organizacji. Dzięki szkoleniu potrafią wykorzystać wiedzę z psychologii konfliktów i trafnej diagnozować przyczyny problemów, umieją samodzielnie znaleźć rozwiązania adekwatne do sytuacji konfliktowej oraz podchodzą z większym zrozumieniem do zachowań różnych osób w organizacji
Zobacz jak nasze działania dostosowane do specyfiki organizacji wpłynęły na komunikację i efektywność pracy liderów, brygadzistów i zespołów produkcyjnych.
Sprawdź rozwiązanieNasz dedykowany projekt rozwojowy, który aktywował otwartą, partnerską komunikację oraz wspólne szukanie rozwiązań przez pracowników i przełożonych.
Sprawdź rozwiązaniePrzeczytaj jak dobra diagnoza potrzeb i gra symulacyjna wpłynęły na współpracę w zespole i rozwój kompetencji dotyczących zarządzania czasem i projektami.
Sprawdź rozwiązanieZobacz jak gra symulacyjna, praca na wartościach i dobra zabawa pozwoliły zrozumieć pracownikom działania i wartości organizacji.
Sprawdź rozwiązaniePrzeczytaj jak nasz projekt oparty na dobrej zabawie pozwolił zbudować otwartą komunikację i zmotywował do współpracy wszystkich członków zespołu.
Sprawdź rozwiązanieJak przekonać pracowników, że realizacja celu i efekt ich działań zależy od świadomość wspólnego kierunku, zintegrowanych działań i sprawnej komunikacji.
Sprawdź rozwiązanieDowiedz się jak mądrze zmotywować menedżerów do realizacji postawionych przed nimi celów i usprawnić zarządzanie zespołami w czasie zmian organizacyjnych.
Sprawdź rozwiązanieJak można wypracować standardy oraz spójne podejście kadry zarządzającej w procesie prowadzenia rocznych rozmów oceniających pracowników?
Sprawdź rozwiązanieJak zaprojektować skuteczny i przyjazny system komunikacji oraz przygotować ambitny rywalizujący zespół do pracy w konkurencyjnym środowisku.
Sprawdź rozwiązanie