fbpx Zarządzanie Konfliktem – Brainstream

Cel:

Projekt skierowany był do firmy transportowej, którą cechuje precyzja i dokładność oraz indywidualne podejście do każdego zlecenia. Tematem szkolenia był rozwój kompetencji w obszarze radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Uczestnikom zależało na tym by zamieniać energię wynikającą z sytuacji trudnej na potencjał wzrostowy dla firmy.
Trenerzy podczas szkolenia skupili się na przekazaniu niezbędnej wiedzy i umiejętnościach rozwiązywania konfliktów w zespole metodą win-win, skutecznym identyfikowaniu przyczyn konfliktów a także wprowadzaniu wspólnie wypracowanych rozwiązań.
Ważnym elementem było również nauka rozpoznawania otwartych i ukrytych źródeł konfliktów i zapobieganie ich rozwojowi.

Działania podjęte w ramach programu:

Konfliktów nie da się uniknąć, dlatego podczas szkolenia wzmacnialiśmy ich konstruktywny aspekt i pracowaliśmy nad zachowaniem równowagi między emocjami a rozsądkiem. Skupialiśmy się na praktycznym zastosowaniu różnych strategii rozwiązywania konfliktów oraz sprawdzonych technikach komunikacji w sporze. Uczestnicy zostali wyposażeni w narzędzia umożliwiające efektywne podejmowanie efektywnych działań w sytuacjach trudnych. Mieli możliwość doskonalenia w formie praktycznej swoich umiejętności komunikacji z drugą osobą w sytuacji konfliktowej. Była też przestrzeń na to by podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia i wspólnie z trenerem wypracować metody reagowania odpowiednio do specyfiki zawodowej organizacji

Korzyści dla organizacji:

Warsztat był świetną okazją by zwiększyć świadomość pracowników odnośnie konfliktów. Uczestnicy przekonali się, że diagnozowanie źródeł konfliktów oraz rozpoznawania ich rodzajów, pomaga zwiększenie praktyczne umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych w organizacji. Dzięki szkoleniu potrafią wykorzystać wiedzę z psychologii konfliktów i trafnej diagnozować przyczyny problemów, umieją samodzielnie znaleźć rozwiązania adekwatne do sytuacji konfliktowej oraz podchodzą z większym zrozumieniem do zachowań różnych osób w organizacji

Sprawdź również

Efektywne Spotkania Online Pracowników BGK

Sprawdź rozwiązanie

Akademia Train The Trainers

Sprawdź rozwiązanie

Program Rozwoju Talentów

Sprawdź rozwiązanie

Zarządzanie Zespołem

Sprawdź rozwiązanie

Efektywność osobista Pracowników BGK

Sprawdź rozwiązanie

Inteligencja emocjonalna Pracowników BGK

Sprawdź rozwiązanie

Obsługa klienta z elementami sprzedaży

Sprawdź rozwiązanie

Szkolenie obsługa klienta

Sprawdź rozwiązanie

EVENT budowanie i zarządzanie zespołem

Sprawdź rozwiązanie

Produkcja – szkolenia rozwojowe.

Zobacz jak nasze działania dostosowane do specyfiki organizacji wpłynęły na komunikację i efektywność pracy liderów, brygadzistów i zespołów produkcyjnych.

Sprawdź rozwiązanie

Projekt Rozwoju Liderów – Branża IT

Nasz dedykowany projekt rozwojowy, który aktywował otwartą, partnerską komunikację oraz wspólne szukanie rozwiązań przez pracowników i przełożonych.

Sprawdź rozwiązanie

Zarządzanie sobą w czasie

Przeczytaj jak dobra diagnoza potrzeb i gra symulacyjna wpłynęły na współpracę w zespole i rozwój kompetencji dotyczących zarządzania czasem i projektami.

Sprawdź rozwiązanie

Event – Miasto Marzeń

Zobacz jak gra symulacyjna, praca na wartościach i dobra zabawa pozwoliły zrozumieć pracownikom działania i wartości organizacji.

Sprawdź rozwiązanie

Auto Moto Show

Przeczytaj jak nasz projekt oparty na dobrej zabawie pozwolił zbudować otwartą komunikację i zmotywował do współpracy wszystkich członków zespołu.

Sprawdź rozwiązanie

Event – Maszyna Goldberga

Jak przekonać pracowników, że realizacja celu i efekt ich działań zależy od świadomość wspólnego kierunku, zintegrowanych działań i sprawnej komunikacji.

Sprawdź rozwiązanie

Zarządzanie Zespołem -GoWork

Dowiedz się jak mądrze zmotywować menedżerów do realizacji postawionych przed nimi celów i usprawnić zarządzanie zespołami w czasie zmian organizacyjnych.

Sprawdź rozwiązanie

Ocena okresowa pracowników

Jak można wypracować standardy oraz spójne podejście kadry zarządzającej w procesie prowadzenia rocznych rozmów oceniających pracowników?

Sprawdź rozwiązanie

Efektywna Komunikacja

Jak zaprojektować skuteczny i przyjazny system komunikacji oraz przygotować ambitny rywalizujący zespół do pracy w konkurencyjnym środowisku.

Sprawdź rozwiązanie