Celem projektu było doświadczenie zmian i wyzwań, z którymi pracownicy spotykają się w biznesowej codzienności. Projekt Auto Moto Show to także doskonała możliwość budowania relacji zespołowych i kompetencji komunikacyjnych grupy.
Uczestnicy zostali zaproszeni do wyzwania polegającego zbudowaniu prototypów samochodów sportowych. Ich głównym zadaniem było zaprojektowanie i zbudowanie modeli sportowych aut. W czasie działania, uczestnicy pełnili różnorodne role np. projektantów czy konstruktorów. Mieli też do dyspozycji niezbędne materiały i akcesoria do sporządzenia modeli.
Dodatkowym wyzwaniem było stworzenia prototypów samochodów w tej samej linii i stylu np. Carrera. Uczestnicy w trakcie zadania musieli konsultować projekty lub przyjęte rozwiązania. Dodatkową motywacją do tworzenia modeli buł konkurs na najlepszy projekt i realizację. Po zakończeniu etapu projektowania i budowy, uczestnicy zostali podzieleni na grupy robocze, w których omawiali wraz z trenerami wnioski z doświadczenia oraz poznawali koncept modelu współczesnej realności organizacyjnej ? ŚWIAT VUCA.
Ten projekt w wysokim stopniu zmobilizował uczestników do współpracy i podnoszenia umiejętności komunikacyjnych. Te doświadczenia uświadomiły pracownikom, że mają realny wpływ na efekty swoich działań indywidualnych, ale również wspólnych działań zespołu. Po tych doświadczeniach uczestnicy byli zmotywowani do przeniesienie pozytywnych zachowań i doświadczeń do codziennej pracy w zespole.
Zobacz jak nasze działania dostosowane do specyfiki organizacji wpłynęły na komunikację i efektywność pracy liderów, brygadzistów i zespołów produkcyjnych.
Sprawdź rozwiązanieNasz dedykowany projekt rozwojowy, który aktywował otwartą, partnerską komunikację oraz wspólne szukanie rozwiązań przez pracowników i przełożonych.
Sprawdź rozwiązaniePrzeczytaj jak dobra diagnoza potrzeb i gra symulacyjna wpłynęły na współpracę w zespole i rozwój kompetencji dotyczących zarządzania czasem i projektami.
Sprawdź rozwiązanieZobacz jak gra symulacyjna, praca na wartościach i dobra zabawa pozwoliły zrozumieć pracownikom działania i wartości organizacji.
Sprawdź rozwiązanieJak przekonać pracowników, że realizacja celu i efekt ich działań zależy od świadomość wspólnego kierunku, zintegrowanych działań i sprawnej komunikacji.
Sprawdź rozwiązanieDowiedz się jak mądrze zmotywować menedżerów do realizacji postawionych przed nimi celów i usprawnić zarządzanie zespołami w czasie zmian organizacyjnych.
Sprawdź rozwiązanieJak można wypracować standardy oraz spójne podejście kadry zarządzającej w procesie prowadzenia rocznych rozmów oceniających pracowników?
Sprawdź rozwiązanieJak zaprojektować skuteczny i przyjazny system komunikacji oraz przygotować ambitny rywalizujący zespół do pracy w konkurencyjnym środowisku.
Sprawdź rozwiązanie