Projekt skierowany był do rezydentów biura podróży, których zadaniem jest opieka nad podróżującymi z biurem a także sprzedaż wycieczek. Tematem szkolenia było odświeżenie wiedzy na temat standardów obsługi klienta w celu podniesienia jakości obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży.
Trenerzy podczas szkolenia skupili się na przekazaniu niezbędnej wiedzy i umiejętności do profesjonalnej obsługi Klienta, jak również sposobów budowania trwałych relacji z Klientami. Ważnym elementem było również zbudowanie postawy odpowiedzialność za doświadczenie klienta i wizerunek firmy a także prezentowanie oferty poprzez pokazywanie korzyści w odniesieniu do potrzeb i typu Klienta. Warsztat dotykał również tematu radzenie sobie z niechęcią do współpracy, zastrzeżeniami, trudnymi sytuacjami.
Zakres merytoryczny szkolenia dotyczył różnorodnych aspektów obsługi klienta z koncentracją na poznaniu technik i narzędzi do skutecznego komunikowania się z klientem. Uczestnicy mieli okazję nabyć doświadczenie sprzedażowe a także poznać metody niezbędne w radzeniu sobie z obiekcjami klienta. Podczas warsztatu uczestnicy mieli przestrzeń na zdobycie wiedzy oraz wskazówek zwiększających ich umiejętności badania potrzeb, w zależności od prezentowanego przez klienta typu osobowości.
Uczestnicy warsztatu poznali cztery podstawowe typy osobowości i dostali prostą instrukcję postępowania z nimi. Znajomość cech charakterystycznych dla każdego z nich pomoże w codziennej pracy i zrozumieniu potrzeb i zachowań współpracowników, szefa, klientów. Umiejętność rozpoznawania komunikatów, które wysyłają nam inni ludzie, pozwala ustrzec się wielu błędów, problemów, poprawić relacje, wygładzić stosunki między nami.
Dzięki dopasowaniu technik sprzedażowych do poszczególnych typów osobowości przekonali się jak ważne jest indywidualne podejście i skupienie na szczegółach.
Warsztat był świetną okazją by zwiększyć świadomość pracowników jak dbałość o jakość obsługi klienta oraz rozumienie wpływa na wizerunek firmy. Ponadto jak profesjonalne podejście w kontakcie z klientem wpływa na wzbudzanie zaufania i szacunku.
Ogromną rolę przed rozpoczęciem sezonu odegrało też odświeżenie standardów obsługi klienta, które zdaniem uczestników ma ogromny wpływ na na polepszenie poziomu komunikacji i współpracy z klientem . Dzięki warsztatom uczestnicy mogli zwiększyć swoją motywację wewnętrzna która zaowocuje skutecznością w sprzedaży a ta przełoży się na wymierne rezultaty finansowe.
Zobacz jak nasze działania dostosowane do specyfiki organizacji wpłynęły na komunikację i efektywność pracy liderów, brygadzistów i zespołów produkcyjnych.
Sprawdź rozwiązanieNasz dedykowany projekt rozwojowy, który aktywował otwartą, partnerską komunikację oraz wspólne szukanie rozwiązań przez pracowników i przełożonych.
Sprawdź rozwiązaniePrzeczytaj jak dobra diagnoza potrzeb i gra symulacyjna wpłynęły na współpracę w zespole i rozwój kompetencji dotyczących zarządzania czasem i projektami.
Sprawdź rozwiązanieZobacz jak gra symulacyjna, praca na wartościach i dobra zabawa pozwoliły zrozumieć pracownikom działania i wartości organizacji.
Sprawdź rozwiązaniePrzeczytaj jak nasz projekt oparty na dobrej zabawie pozwolił zbudować otwartą komunikację i zmotywował do współpracy wszystkich członków zespołu.
Sprawdź rozwiązanieJak przekonać pracowników, że realizacja celu i efekt ich działań zależy od świadomość wspólnego kierunku, zintegrowanych działań i sprawnej komunikacji.
Sprawdź rozwiązanieDowiedz się jak mądrze zmotywować menedżerów do realizacji postawionych przed nimi celów i usprawnić zarządzanie zespołami w czasie zmian organizacyjnych.
Sprawdź rozwiązanieJak można wypracować standardy oraz spójne podejście kadry zarządzającej w procesie prowadzenia rocznych rozmów oceniających pracowników?
Sprawdź rozwiązanieJak zaprojektować skuteczny i przyjazny system komunikacji oraz przygotować ambitny rywalizujący zespół do pracy w konkurencyjnym środowisku.
Sprawdź rozwiązanie