Projekt skierowany był do kadry menadżerów i pracowników w zakresie organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań on-line. W obecnej sytuacji, gdy forma prowadzonych spotkań realizowana jest w trybie on-line, głównymi celami projektu był wyposażenie osób prowadzących tego typu spotkań w odpowiednia wiedzę i narzędzia, które prowadzący spotkanie wykorzysta na wszystkich etapach jego przygotowania / realizacji oraz zakończenia i podsumowania w związku z tym potrzebne jest zwiększenie efektywności w tym obszarze.
Trenerzy podczas szkolenia skupili się na przekazaniu wiedzy odnośnie różnych stylów prowadzenia spot-kań on-line i tego jak dostosowywać je do odbiorców spotkań on-line.
Przekazali informacje odnośnie tego jak zaplanować strukturę spotkania on-line w oparciu o cel spotkania. Dzięki poznanym narzędziom uczestnicy poznali triki w zakresie budowania zaangażowania uczestników spotkań on- line. Uczestnicy poznali różne struktury spotkań zdalnych, zasady moderacji spotkań. Przekonali się jak dużo zależy od prowadzącego spotkanie. Istotnym punktem szkolenia był element praktyczny, w którym mogli doświadczyć na własnej skórze sytuacji trudnych i przećwiczyć metody radzenia sobie z nimi.
Warsztat był świetną okazją by zwiększyć wiedzę na temat narzędzi IT, które wspierają komunikację w zespołach rozproszonych. Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzieli się, jak z nich korzystać by móc zbudować długotrwałą współpracę i relację w zespołach pracujących zdalnie. Przekonali się że aby było to możliwe ważne jest odpowiednie zaplanowanie działań i dobra organizacja pracy.
Zobacz jak nasze działania dostosowane do specyfiki organizacji wpłynęły na komunikację i efektywność pracy liderów, brygadzistów i zespołów produkcyjnych.
Sprawdź rozwiązanieNasz dedykowany projekt rozwojowy, który aktywował otwartą, partnerską komunikację oraz wspólne szukanie rozwiązań przez pracowników i przełożonych.
Sprawdź rozwiązaniePrzeczytaj jak dobra diagnoza potrzeb i gra symulacyjna wpłynęły na współpracę w zespole i rozwój kompetencji dotyczących zarządzania czasem i projektami.
Sprawdź rozwiązanieZobacz jak gra symulacyjna, praca na wartościach i dobra zabawa pozwoliły zrozumieć pracownikom działania i wartości organizacji.
Sprawdź rozwiązaniePrzeczytaj jak nasz projekt oparty na dobrej zabawie pozwolił zbudować otwartą komunikację i zmotywował do współpracy wszystkich członków zespołu.
Sprawdź rozwiązanieJak przekonać pracowników, że realizacja celu i efekt ich działań zależy od świadomość wspólnego kierunku, zintegrowanych działań i sprawnej komunikacji.
Sprawdź rozwiązanieDowiedz się jak mądrze zmotywować menedżerów do realizacji postawionych przed nimi celów i usprawnić zarządzanie zespołami w czasie zmian organizacyjnych.
Sprawdź rozwiązanieJak można wypracować standardy oraz spójne podejście kadry zarządzającej w procesie prowadzenia rocznych rozmów oceniających pracowników?
Sprawdź rozwiązanieJak zaprojektować skuteczny i przyjazny system komunikacji oraz przygotować ambitny rywalizujący zespół do pracy w konkurencyjnym środowisku.
Sprawdź rozwiązanie