Naucz się, jak przekazać trudne decyzje on-line!
Zmiana nieodłącznie towarzyszy rozwojowi organizacji, jest nieuchronna i nieunikniona. Zmienia się otoczenie, zmienia się rynek, zmieniają się produkty, technologie i muszą zmieniać się ludzie. Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu zmian. Wprowadzanie zmian nie jest łatwe. Wymaga zaangażowania, silnego przywództwa i gotowości do zmierzenia się z oporem.
Zmiana wymaga od Lidera dobrego planu, przygotowania, odwagi i kreatywności. Wiąże się z wątpliwościami, niepewnością, łamaniem bezpiecznych rozwiązań, stresem i emocjami, walką z oporem, niechęcią, a nawet buntem. Szkolenie skierowane jest do menedżerów mierzących się z podejmowaniem trudnych decyzji oraz przekazywania ich zespołowi. Ułatwi wprowadzić zmiany zarówno na poziomie organizacji jak i zespołu.
Uczestnicy szkolenia:
Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:
Cele szkolenia:
Narzędzia:
Z wykształcenia psycholog z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Ścieżka zawodowa prowadziła od psychologa klinicznego w szpitalu psychiatrycznym, poprzez trenera wewnętrznego i wsparcie rozwojowe dla kilkusetosobowego zespołu sprzedawców w międzynarodowym koncernie, trenera, asesora, konsultanta i Kierownika projektów w firmie doradczej, aż po Dyrektora Pionu Biznesowego w korporacji. Twórca i uczestnik procesów diagnozy, rekrutacji, selekcji oraz tworzenia ścieżek kariery. Opiekun merytoryczny programu video- szkoleniowego dla INFOR. Współautor i autor narzędzi diagnostycznych indywidualnych, organizacyjnych i społecznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu Oceny i Rozwoju Pracowników na SWPS, Politechnice Gdańskiej, a także studiów podyplomowych w zakresie Rekrutacji i Selekcji oraz MBA w zakresie Zarządzania Karierą, w Akademii im L. Koźmińskiego, a także Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Stały współpracownik redakcyjny pism Personel i Zarządzanie, Przedsiębiorca.eu oraz Businessman Today.
Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników
Zaprezentuj się profesjonalnie
Wywieranie wpływu i budowanie relacji