fbpx Trudne decyzje menedżera – jak je przekazać zespołowi? – Brainstream

Trudne decyzje menedżera – jak je przekazać zespołowi?

Trudne decyzje menedżera - jak je przekazać zespołowi?

Zapytaj o szkolenie

Naucz się, jak przekazać trudne decyzje on-line!

Zmiana nieodłącznie towarzyszy rozwojowi organizacji, jest nieuchronna i nieunikniona. Zmienia się otoczenie, zmienia się rynek, zmieniają się produkty, technologie i muszą zmieniać się ludzie. Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu zmian. Wprowadzanie zmian nie jest łatwe. Wymaga zaangażowania, silnego przywództwa i gotowości do zmierzenia się z oporem.

Zmiana wymaga od Lidera dobrego planu, przygotowania, odwagi i kreatywności. Wiąże się z wątpliwościami, niepewnością, łamaniem bezpiecznych rozwiązań, stresem i emocjami, walką z oporem, niechęcią, a nawet buntem. Szkolenie skierowane jest do menedżerów mierzących się z podejmowaniem trudnych decyzji oraz przekazywania ich zespołowi. Ułatwi wprowadzić zmiany zarówno na poziomie organizacji jak i zespołu.

 

Uczestnicy szkolenia:

  • Grupy pracowników od 2-ch do 10 osób
  • Menedżerowie
  • Wszystkie stanowiska pracy – w zależności od potrzeby klienta.

 

Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:

  • 2 spotkania live prowadzone on-line dla każdej grupy szkoleniowej
  • Czas trwania to każdej sesji 3 godziny zrealizowane w różne dni
    (łącznie to 6godzin zegarowych).
  • Efektywnie łączymy merytorykę i zabawę przy wykorzystaniu INNOWACYJNYCH METOD ANGAŻUJĄCYCH

 

Cele szkolenia:

  • Dlaczego zmiana wymaga dojrzałości, przywództwa i autorytetu?
  • Jak komunikować zmiany?
  • Jak przekonać ludzi do zmiany?
  • Jak inspirować i porywać ludzi do działania?
  • Jak twórczo wykorzystać kryzys?
  • Jak sobie radzić z konfliktami?
  • Jak przejść z sukcesem do końca?

Narzędzia:

  • Nabędziesz nowe, skuteczne umiejętności zarządzania.

szkolenie online

Program szkolenia

Moduł 1

Menedżer w procesie zmiany. Spójrz w lustro – czy Ty jesteś przygotowany na zmianę?.

  • Czy jesteś gotowy na działanie przeciw wszystkim i wszystkiemu?
  • Moja rola w obliczu zmian – Jak porwać ludzi za sobą? Jak pozyskać ludzi do swoich planów?
  • Jakie kluczowe kompetencje wpływają na efektywność wprowadzania zmian?
  • Dlaczego musisz mieć autorytet, żeby móc zarządzać innymi?
  • Jak budować swój autorytet i wiarygodność w procesie zmiany?
Moduł 2

2. Trudne decyzje. Trudne sytuacje w zarządzaniu zmianą.

  • Wątpliwości, niepewność, opór ludzi wobec zmian, niechęć, bunt, konflikt, chaos, spadek efektywności – naturalne otoczenie zmiany.
  • Co jest niezbędne do podejmowanie trafnych decyzji?
  • Najczęstsze błędy zarządzających zmianą – czy można ich uniknąć?
Moduł 3

Precyzyjna komunikacja w obliczu zmiany.

  • Mówisz, że umiesz się komunikować? Jak komunikować zmiany?
  • Właściwa kolejność: komunikacja – zmiana, czy odwrotnie?
  • Budowa zaufania w grupie objętej sytuacją kryzysową, sytuacją zmiany.

Szkolenie poprowadzi

Joanna Kolenda

Konsultant HR

Z wykształcenia psycholog z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Ścieżka zawodowa prowadziła od psychologa klinicznego w szpitalu psychiatrycznym, poprzez trenera wewnętrznego i wsparcie rozwojowe dla kilkusetosobowego zespołu sprzedawców w międzynarodowym koncernie, trenera, asesora, konsultanta i Kierownika projektów w firmie doradczej, aż po Dyrektora Pionu Biznesowego w korporacji. Twórca i uczestnik procesów diagnozy, rekrutacji, selekcji oraz tworzenia ścieżek kariery. Opiekun merytoryczny programu video- szkoleniowego dla INFOR. Współautor i autor narzędzi diagnostycznych indywidualnych, organizacyjnych i społecznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu Oceny i Rozwoju Pracowników na SWPS, Politechnice Gdańskiej, a także studiów podyplomowych w zakresie Rekrutacji i Selekcji oraz MBA w zakresie Zarządzania Karierą, w Akademii im L. Koźmińskiego, a także Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Stały współpracownik redakcyjny pism Personel i Zarządzanie, Przedsiębiorca.eu oraz Businessman Today.

Opinie uczestników

"Dzielę się moimi wrażeniami po szkoleniu: świetnie poprowadzone, bardzo dużo z niego wyniosłam. Kilka lat temu uczestniczyłam już w szkoleniu TtT, ale nie dało mi ono tyle, co to ostatnie. Tam nacisk położony był na autoprezentację, a tu na to, żeby skutecznie kogoś czegoś nauczyć. Dokładnie o to mi chodziło. Ankieta przed szkoleniem -miłe zaskoczenie!"

ANNA OBŁOZAUrząd Marszałkowski Woj. Mazowieckiego

?Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i cel został zrezalizowany. Trener Iwo jest świetnym trenerem ! Prowadzi szkolenie rewelacyjnie, to właśnie gry i ćwiczenia a przede wszystkim trener są atutami tego szkolenia !?

Magdalena Rudecka-Leśniak, Specjalista ds. szkoleń,Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych

"Szkolenie w formie warsztatowej zostało przeprowadzone profesjonalnie, rzeczowo i sprawnie"

Dorota Ded, Dyrektor ds. HR Toyota Bank

"Szkolenie przebiegało w atmosferze współpracy, trener dopasowywał jego przebieg do potrzeb grupy szkoleniowej, której uczestnikami byli pracownicy działów Hr - HRBP"

Marzena Tkaczyk, Specjalista ds. Administracji kadrowej Towarzystwo finansowe SKOK

"Szkolenie spotkało się z bardzo dobrym odbiorem pracowników - co zostało wyrażone w ankietach. :)"

Katarzyna Iwanowska, Dyrektor Departamentu Ryzyka KorporacyjnegoING BANK ŚLĄSKI

Pragniemy wyrazić wysoką ocenę programu oraz treści merytorycznych podczas szkolenia

Grażyna Portas, Prezes ZarząduFiat Bank Polska

"Uczestnicząc w szkoleniu, byłem mile zaskoczony zarówno nowatorskim podejściem do przekazywania wiedzy jak i samym poziomem posiadanym przez trenera"

Tomasz Skrobisz, Dyrektor ds. TechnicznychCoca-Cola

?Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Trener okazał się autorytetem w swojej dziedzinie. Nawiązał doskonały kontakt z uczestnikami i wykazał się dużą umiejętnością aktywizowania grupy?

Waldemar Grudzień , Prezes ZarząduCompu Group Medical

Zapytaj o szkolenie!








Masz pytania? Zadzwoń +48 691 495 816

Sprawdź również

Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników

    Zaprezentuj się profesjonalnie

      Wywieranie wpływu i budowanie relacji