Jak nie bać się o swój produkt czy nawet całą firmę, gdy wokół coraz szybciej wyrasta konkurencja, która równie mocno trafia do podobnego klienta? Trzeba się wyróżnić w sposobie budowania relacji z klientami.
Jak? O tym dowiesz się więcej na szkoleniu ? Storytelling w sprzedaży ? oczaruj swojego klienta.
Etykieta, logo, nazwa firmy nie wystarczą jednak, by skutecznie zapaść w pamięć klientów jako coś wyjątkowego. Za sprzedawcą / przedstawicielem firmy musi stać dobra historia, która angażuje i przyciąga do ciągłego kontaktu. Opowiadanie takich historii, storytelling, to podstawa tworzenia nowoczesnych strategii sprzedażowych, wizerunkowych, ale także produktowych i relacyjnych.
Podczas warsztatu omówiony zostanie proces powstawania opowieści jako narzędzia sprzedażowego od etapu poszukiwań najważniejszych wartości i wyróżników firmy, przez tworzenie fabuły opowieści, po poszukiwanie odpowiednich językowych form wyrazu w realiach uczestników szkolenia. Dzięki formie ćwiczeniowej każdy uczestnik będzie miał możliwość sprawdzenia, pod okiem trenera, swoich umiejętności budowania historii oraz budowania atrakcyjnych opowieści sprzedażowych.
Odkryj siłę relacyjnego podejścia do klienta poprzez opowiadanie inspirujących historii.
Nazywam się Grzegorz Olifirowicz i przekładam świat gier na ludzki. A w zasadzie na biznesowy. Zajmuję się grywalizacją, czyli wykorzystaniem elementów gier w biznesie. Jestem też autorem książki ?Gamifikacja ? 100 sposobów gamifikacji Twojego biznesu?. Prowadzę działalność konsultacyjną dla przedsiębiorców, pomagając im usprawnić ich projekty. Jestem też członkiem zarządu Fundacji TEAM Teatrikon, bloggerem, trenerem umiejętności miękkich (zwłaszcza komunikacji), absolwentem anglistyki, członkiem honorowym Europejskiego Forum Studentów AEGEE-Lublin, albo po prostu zwykłym-niezwykłym gościem z Lubelszczyzny. Pomagałem w realizacji kilkunastu projektów animacyjno-szkoleniowych, jak i przeprowadzałem szkolenia wzdłuż i wszerz kraju dla polskich oraz zagranicznych odbiorców.
W 2015 roku zaczęła się moja przygoda ze światem startupów, innowacji oraz gier wideo. Byłem CMO studia gier Mutated Byte, a potem przez krotki czas scenarzystą w studio K202.
W pracy trenera najbardziej skupiam się na praktycznych aspektach omawianych zagadnień. Dzięki wykorzystaniu metody warsztatowej oraz procesu Kolba staram się, by na moich zajęciach to uczestnicy sami dochodzili do odkryć i olśnień w temacie. Dodatkowo, wykorzystuję i opracowuję też wiele gier szkoleniowych, które zwiększają poziom zaangażowania emocjonalnego uczestników podczas szkolenia.
Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników
Zaprezentuj się profesjonalnie
Wywieranie wpływu i budowanie relacji