Dlaczego powstał ten kurs?
Organizacje nastawione są na coraz silniejszą komunikację, współpracę i cechy przywódcze współczesnych managerów. Osiąganie założonych celów jest niemożliwe bez ścisłego kontaktu ze współpracownikami. Zwłaszcza w sytuacji objęcia nowej roli lub awansu z zespołu trudno zachować równowagę w kontakcie nieformalnym a zawodowym.
Warsztat budowania autorytetu odpowiada na pytanie jak łączyć różne style zarządzania, by utrzymywać efekt synergii w zespołach i dobrą atmosferę współpracy bez tracenia autorytetu przełożonego. Poruszając zagadnienia nowoczesnego leadershipu, wskazuje metody łączenia relacji koleżeńskich z pozycją zawodową przez tworzenie atmosfery pracy, prowadzenie rozmów z pracownikami, zarządzanie kryzysowe i ustanawianie reguł współpracy.
Trener, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, coach, socjolog i pedagog. Specjalista od rozwoju osobistego i szkoleń managerskich. Prowokator zmian i inspirator do działania. Kreator wizerunku, trener autoprezentacji.
Doświadczenia menadżerskie budowałem kierując zespołami w kilku firmach. Były to zespoły sprzedażowe lub projektowe w takich organizacjach jak Empik czy Telbridge.
Od 7 lat niemal bez przerwy spotykam się na sali szkoleniowej z kadra zarządzającą różnych firm i organizacji.Naliczyłem niemal 700 dni pracy na sali w obszarach menadżerskich.Szczególnie mocno przywiązany jestem do koncepcji K. Blancharda oraz P. Lencioniego.
Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników
Zaprezentuj się profesjonalnie
Wywieranie wpływu i budowanie relacji