fbpx Trudne rozmowy z pracownikami / komunikowanie trudnych informacji – Brainstream

Trudne rozmowy z pracownikami / komunikowanie trudnych informacji

Trudne rozmowy z pracownikami / komunikowanie trudnych informacji

Zapytaj o szkolenie

Naucz się, jak zadbać o swoją menedżerską motywację?

Przewodzenie zespołom oparte o sprawiedliwe oraz znane wszystkim zasady działa najlepiej. Umiejętność podejmowania trudnych decyzji dla nas samych, naszych pracowników i całej organizacji jest tym, z czym najczęściej mamy problemy. Jak komunikować trudne decyzje? Jak po ludzku przekazać informację o zwolnieniu, odmówić czegoś, na czym pracownikowi zależało. Celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, tam gdzie skuteczna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.

 

Uczestnicy szkolenia:

  • Grupy pracowników od 2-ch do 10 osób
  • Menedżerowie
  • Wszystkie stanowiska pracy – w zależności od potrzeby klienta.

 

Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:

  • 2 spotkania live prowadzone on-line dla każdej grupy szkoleniowej
  • Czas trwania to każdej sesji 3 godziny zrealizowane w różne dni
    (łącznie to 6godzin zegarowych).
  • Efektywnie łączymy merytorykę i zabawę przy wykorzystaniu INNOWACYJNYCH METOD ANGAŻUJĄCYCH

 

Cele szkolenia:

  • Dowiesz się jak budować jasne, czytelne komunikaty.
  • Nabędziesz umiejętności wykorzystania komunikacji w sytuacjach trudnych.
  • Jak dostosować sposób komunikacji (mailing, kontakt telefoniczny, spotkania zespołów) do danej sytuacji zawodowej.
  • Jak kształtować atmosferę sprzyjającą skutecznej komunikacji.

 

Narzędzia:

  • Nauczysz się jak efektywnie zarządzania komunikacją i informacją.

szkolenie online

Program szkolenia

Moduł 1

W jaki sposób się komunikujemy?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne –czemu tak trudno nam się dogadać?
  • Jak zachęcić innych by mówili- Opór komunikacyjny.
Moduł 2

Informacja zwrotna – jak to robić konstruktywnie?

  • Kiedy i jak przekazywać informację zwrotną?
  • Jak poradzić sobie z negatywną informacją zwrotną, żeby przyniosła pożądany skutek?
  • Jak rozmawiać z bardzo wrażliwym podwładnym?
  • Modele informacji zwrotnej – co naprawdę powinno się znaleźć podczas przekazywania informacji zwrotnej?
Moduł 3

Jak rozwiązać trudne sytuacje w komunikacji?

  • Różnice wynikające z negatywnych nastawień
  • Różnice wynikające z różnych wartości
  • Jak zadbać o satysfakcję swoją i swojego rozmówcy w procesie komunikacji?

Szkolenie poprowadzi

Swietłana Godlejewska

Trener

Dyrektor Zarządzający/Operacyjny z wieloletnim doświadczeniem w różnych branżach. Wiedza, doświadczenie, otwarty umysł i zdolności interpersonalne przyczyniają się do konsekwentnego realizowania założonych celów. Doświadczenie zdobyte na zajmowanych stanowiskach, posiadaną wiedzę i charyzmę wykorzystuje prowadząc szkolenia biznesowe i warsztaty, a także wspierając rozwój firm jako konsultant usprawniający.

Jako Dyrektor Zarządzający specjalizuje się w zarządzaniu administracją i HR, tworzeniem i ulepszeniem procedur zarządczych i operacyjnych, systemów motywacyjnych, systemów raportowania i wszystkim co przyczynia się do harmonijnego rozwoju firmy. Jest fascynatem mierzenia rzeczy niemierzalnych, stąd dba też o pomiar satysfakcji klientów, pracowników i nastrojów w firmie. Specjalizuje się w procesowym zarządzaniu firmą i wdraża autorskie rozwiązania w tym zakresie.

Jako Trener skupia się na rozwoju osobistym, umiejętnościach managerskich ( w szczególności na zarządzaniu czasem, zmianą, zespołem, doskonaleniu umiejętności managerskich, zarządzanie konfliktem i innych), sztuce prezentacji i wystąpień publicznych a także szkoleniach typu Train the Trainer. Chętnie dzieli się też swoją wiedzą w zakresie narzędzi pomiarowych ( w tym autorskich) i aplikuje ich stosowanie w różnych obszarach firmy.

Opinie uczestników

"Dzielę się moimi wrażeniami po szkoleniu: świetnie poprowadzone, bardzo dużo z niego wyniosłam. Kilka lat temu uczestniczyłam już w szkoleniu TtT, ale nie dało mi ono tyle, co to ostatnie. Tam nacisk położony był na autoprezentację, a tu na to, żeby skutecznie kogoś czegoś nauczyć. Dokładnie o to mi chodziło. Ankieta przed szkoleniem -miłe zaskoczenie!"

ANNA OBŁOZAUrząd Marszałkowski Woj. Mazowieckiego

?Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i cel został zrezalizowany. Trener Iwo jest świetnym trenerem ! Prowadzi szkolenie rewelacyjnie, to właśnie gry i ćwiczenia a przede wszystkim trener są atutami tego szkolenia !?

Magdalena Rudecka-Leśniak, Specjalista ds. szkoleń,Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych

"Szkolenie w formie warsztatowej zostało przeprowadzone profesjonalnie, rzeczowo i sprawnie"

Dorota Ded, Dyrektor ds. HR Toyota Bank

"Szkolenie przebiegało w atmosferze współpracy, trener dopasowywał jego przebieg do potrzeb grupy szkoleniowej, której uczestnikami byli pracownicy działów Hr - HRBP"

Marzena Tkaczyk, Specjalista ds. Administracji kadrowej Towarzystwo finansowe SKOK

"Szkolenie spotkało się z bardzo dobrym odbiorem pracowników - co zostało wyrażone w ankietach. :)"

Katarzyna Iwanowska, Dyrektor Departamentu Ryzyka KorporacyjnegoING BANK ŚLĄSKI

Pragniemy wyrazić wysoką ocenę programu oraz treści merytorycznych podczas szkolenia

Grażyna Portas, Prezes ZarząduFiat Bank Polska

"Uczestnicząc w szkoleniu, byłem mile zaskoczony zarówno nowatorskim podejściem do przekazywania wiedzy jak i samym poziomem posiadanym przez trenera"

Tomasz Skrobisz, Dyrektor ds. TechnicznychCoca-Cola

?Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Trener okazał się autorytetem w swojej dziedzinie. Nawiązał doskonały kontakt z uczestnikami i wykazał się dużą umiejętnością aktywizowania grupy?

Waldemar Grudzień , Prezes ZarząduCompu Group Medical

    Zapytaj o szkolenie!








    Masz pytania? Zadzwoń +48 691 495 816

    Sprawdź również

    Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników

      Zaprezentuj się profesjonalnie

        Wywieranie wpływu i budowanie relacji