Naucz się, jak zadbać o swoją menedżerską motywację?
Przewodzenie zespołom oparte o sprawiedliwe oraz znane wszystkim zasady działa najlepiej. Umiejętność podejmowania trudnych decyzji dla nas samych, naszych pracowników i całej organizacji jest tym, z czym najczęściej mamy problemy. Jak komunikować trudne decyzje? Jak po ludzku przekazać informację o zwolnieniu, odmówić czegoś, na czym pracownikowi zależało. Celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, tam gdzie skuteczna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.
Uczestnicy szkolenia:
Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:
Cele szkolenia:
Narzędzia:
Dyrektor Zarządzający/Operacyjny z wieloletnim doświadczeniem w różnych branżach. Wiedza, doświadczenie, otwarty umysł i zdolności interpersonalne przyczyniają się do konsekwentnego realizowania założonych celów. Doświadczenie zdobyte na zajmowanych stanowiskach, posiadaną wiedzę i charyzmę wykorzystuje prowadząc szkolenia biznesowe i warsztaty, a także wspierając rozwój firm jako konsultant usprawniający.
Jako Dyrektor Zarządzający specjalizuje się w zarządzaniu administracją i HR, tworzeniem i ulepszeniem procedur zarządczych i operacyjnych, systemów motywacyjnych, systemów raportowania i wszystkim co przyczynia się do harmonijnego rozwoju firmy. Jest fascynatem mierzenia rzeczy niemierzalnych, stąd dba też o pomiar satysfakcji klientów, pracowników i nastrojów w firmie. Specjalizuje się w procesowym zarządzaniu firmą i wdraża autorskie rozwiązania w tym zakresie.
Jako Trener skupia się na rozwoju osobistym, umiejętnościach managerskich ( w szczególności na zarządzaniu czasem, zmianą, zespołem, doskonaleniu umiejętności managerskich, zarządzanie konfliktem i innych), sztuce prezentacji i wystąpień publicznych a także szkoleniach typu Train the Trainer. Chętnie dzieli się też swoją wiedzą w zakresie narzędzi pomiarowych ( w tym autorskich) i aplikuje ich stosowanie w różnych obszarach firmy.
Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników
Zaprezentuj się profesjonalnie
Wywieranie wpływu i budowanie relacji