fbpx Rola menedżera w pracy zdalnej – Brainstream

Rola menedżera w pracy zdalnej

Rola menedżera w pracy zdalnej

Zapytaj o szkolenie

Niektóre organizacje dopuszczały prace zdalna już od jakiegoś czasu, inne zespoły tak pracowały z racji ich rodzaju zadań, a niektóre dopiero w dobie pandemii poznały smak pracy zdalnej. Menedżer w takiej sytuacji został postawiony przed nie łatwym zadaniem.  Musiał ponownie określić swoją rolę, zadbać o wiele aspektów w tym o komunikację, współpracę zespołu rozproszonego w swoich domach. W tym wszystkim na czele jest ważny aspekt jakim jest osiąganie celów.

 

Uczestnicy szkolenia:

  • Grupy pracowników od 2-ch do 10 osób
  • Menedżerowie
  • Wszystkie stanowiska pracy – w zależności od potrzeby klienta.

 

Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:

  • 2 spotkania live prowadzone on-line dla każdej grupy szkoleniowej
  • Czas trwania to każdej sesji 3 godziny zrealizowane w różne dni
    (łącznie to 6godzin zegarowych).
  • Efektywnie łączymy merytorykę i zabawę przy wykorzystaniu INNOWACYJNYCH METOD ANGAŻUJĄCYCH

 

Cele szkolenia:

  • Przyjrzysz się swojej roli w obecnej sytuacji.
  • Poznasz sposoby pracy zdalnej integrującej zespół wokół celu.
  • Dowiesz się jak sprawić aby członkowie zespołu współpracowali, a nie rywalizowali.
  • Przypomnisz sobie jak delegować zadania wraz z odpowiedzialnością za ich realizacje
    i jak zachęcić członka zespołu do jej wzięcia.

Narzędzia:

  • Poznasz możliwe sposoby prowadzenia angażujących zebrań zdalnych.
  • Przypomnisz sobie zasady delegowania zadań wraz z powierzeniem odpowiedzialności za
  • Dowiesz się co zrobić aby budować współpracę a niwelować niezdrową rywalizację.

szkolenie online

Program szkolenia

Moduł 1

Rola menedżera a rola lidera

  • Kiedy jestem szefem – menedżerem a kiedy jestem liderem – czy jest różnica między tymi rolami.
  • Jakie dodatkowe obowiązki spadły na menedżera w sytuacji epidemii?
  • Konieczność szybkiego nauczenia się nieznanych technik – elastyczność umysłu.
Moduł 2

Praca zdalna i zarządzanie zdalne? dostosowywanie do sytuacji

  • Zdalne zebrania zespołu – jak sprawić aby były efektywne?
  • Jak zaangażować członków zespołu w sytuacji komunikacji zdalnej?
  • Delegowanie zadań wraz z odpowiedzialnością za nie.
  • Możliwe problemy pojawiające się w związku z pracą ludzi w ich mieszkaniach. Jak zapobiegać? Jak sobie z nimi radzić?
Moduł 3

Współpraca zamiast rywalizacji.

  • Jak angażować członków zespołu wokół zadania?
  • Wywoływanie ducha współpracy. Co mogę zrobić aby zachęcić członków zespołu do współpracy nad zadaniem.
  • Jak reagować na przejawy nie akceptowane?

Szkolenie poprowadzi

Katarzyna Kłoda

Trener

Certyfikowany Trener Biznesu, coach, magister psychologii i prawa. Od lat ściśle związana ze sprzedażą. Swoje biznesowe doświadczenie zdobywała pracując w Open Finance i Home Broker jako Trener Wewnętrzny oraz Specjalista ds. Rekrutacji, gdzie odpowiedzialna była m.in. za rekrutację, standardy obsługi klienta, rozwój pracowników na wszystkich szczeblach organizacji oraz merytoryczne wsparcie kadry menadżerskiej.

Znana ze swej charyzmy i chęci ciągłego rozwoju. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, a swój warsztat opiera o 6 letnią aktywność trenerską. Proponowane przez nią szkolenia są zawsze pełne merytorycznych treści, które w umiejętny sposób przekazuje swoim uczestnikom. Z uwagi na swoje bogate doświadczenie, każdą przekazywaną treść jest w stanie wzbogacić o realne przykłady, co pozwala uczestnikom w przystępny sposób zrozumieć mechanizmy, o których mowa na szkoleniu. Jej ulubioną tematyką warsztatową jest sztuka komunikacji. Według niej, ten rodzaj kompetencji interpersonalnych ma fundamentalne znaczenie w biznesie, pozwala bowiem z sukcesem wprowadzać zmiany oraz udoskonalać pracę zespołową.

Jej ulubionym powiedzeniem jest: ?Jak się nie ma co się lubi, to trzeba robić wszystko żeby to mieć?, które idealnie odzwierciedla to, czym kieruje się w życiu. W wolny czasie, jak przystało na prawdziwą pasjonatkę tenisa, uwielbia spędzać czas na korcie. Poza tym czas wolny najchętniej opiera o różne inne aktywne formy wypoczynku.

Opinie uczestników

"Dzielę się moimi wrażeniami po szkoleniu: świetnie poprowadzone, bardzo dużo z niego wyniosłam. Kilka lat temu uczestniczyłam już w szkoleniu TtT, ale nie dało mi ono tyle, co to ostatnie. Tam nacisk położony był na autoprezentację, a tu na to, żeby skutecznie kogoś czegoś nauczyć. Dokładnie o to mi chodziło. Ankieta przed szkoleniem -miłe zaskoczenie!"

ANNA OBŁOZAUrząd Marszałkowski Woj. Mazowieckiego

?Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i cel został zrezalizowany. Trener Iwo jest świetnym trenerem ! Prowadzi szkolenie rewelacyjnie, to właśnie gry i ćwiczenia a przede wszystkim trener są atutami tego szkolenia !?

Magdalena Rudecka-Leśniak, Specjalista ds. szkoleń,Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych

"Szkolenie w formie warsztatowej zostało przeprowadzone profesjonalnie, rzeczowo i sprawnie"

Dorota Ded, Dyrektor ds. HR Toyota Bank

"Szkolenie przebiegało w atmosferze współpracy, trener dopasowywał jego przebieg do potrzeb grupy szkoleniowej, której uczestnikami byli pracownicy działów Hr - HRBP"

Marzena Tkaczyk, Specjalista ds. Administracji kadrowej Towarzystwo finansowe SKOK

"Szkolenie spotkało się z bardzo dobrym odbiorem pracowników - co zostało wyrażone w ankietach. :)"

Katarzyna Iwanowska, Dyrektor Departamentu Ryzyka KorporacyjnegoING BANK ŚLĄSKI

Pragniemy wyrazić wysoką ocenę programu oraz treści merytorycznych podczas szkolenia

Grażyna Portas, Prezes ZarząduFiat Bank Polska

"Uczestnicząc w szkoleniu, byłem mile zaskoczony zarówno nowatorskim podejściem do przekazywania wiedzy jak i samym poziomem posiadanym przez trenera"

Tomasz Skrobisz, Dyrektor ds. TechnicznychCoca-Cola

?Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Trener okazał się autorytetem w swojej dziedzinie. Nawiązał doskonały kontakt z uczestnikami i wykazał się dużą umiejętnością aktywizowania grupy?

Waldemar Grudzień , Prezes ZarząduCompu Group Medical

Zapytaj o szkolenie!








Masz pytania? Zadzwoń +48 691 495 816

Sprawdź również

Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników

    Zaprezentuj się profesjonalnie

      Wywieranie wpływu i budowanie relacji