Niektóre organizacje dopuszczały prace zdalna już od jakiegoś czasu, inne zespoły tak pracowały z racji ich rodzaju zadań, a niektóre dopiero w dobie pandemii poznały smak pracy zdalnej. Menedżer w takiej sytuacji został postawiony przed nie łatwym zadaniem. Musiał ponownie określić swoją rolę, zadbać o wiele aspektów w tym o komunikację, współpracę zespołu rozproszonego w swoich domach. W tym wszystkim na czele jest ważny aspekt jakim jest osiąganie celów.
Uczestnicy szkolenia:
Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:
Cele szkolenia:
Narzędzia:
Certyfikowany Trener Biznesu, coach, magister psychologii i prawa. Od lat ściśle związana ze sprzedażą. Swoje biznesowe doświadczenie zdobywała pracując w Open Finance i Home Broker jako Trener Wewnętrzny oraz Specjalista ds. Rekrutacji, gdzie odpowiedzialna była m.in. za rekrutację, standardy obsługi klienta, rozwój pracowników na wszystkich szczeblach organizacji oraz merytoryczne wsparcie kadry menadżerskiej.
Znana ze swej charyzmy i chęci ciągłego rozwoju. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, a swój warsztat opiera o 6 letnią aktywność trenerską. Proponowane przez nią szkolenia są zawsze pełne merytorycznych treści, które w umiejętny sposób przekazuje swoim uczestnikom. Z uwagi na swoje bogate doświadczenie, każdą przekazywaną treść jest w stanie wzbogacić o realne przykłady, co pozwala uczestnikom w przystępny sposób zrozumieć mechanizmy, o których mowa na szkoleniu. Jej ulubioną tematyką warsztatową jest sztuka komunikacji. Według niej, ten rodzaj kompetencji interpersonalnych ma fundamentalne znaczenie w biznesie, pozwala bowiem z sukcesem wprowadzać zmiany oraz udoskonalać pracę zespołową.
Jej ulubionym powiedzeniem jest: ?Jak się nie ma co się lubi, to trzeba robić wszystko żeby to mieć?, które idealnie odzwierciedla to, czym kieruje się w życiu. W wolny czasie, jak przystało na prawdziwą pasjonatkę tenisa, uwielbia spędzać czas na korcie. Poza tym czas wolny najchętniej opiera o różne inne aktywne formy wypoczynku.
Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników
Zaprezentuj się profesjonalnie
Wywieranie wpływu i budowanie relacji