CELE PROJEKTU
- Budowanie efektywnych relacji z innymi w oparciu o poprawną komunikację pisemną.
- Skuteczniejsze pisanie i odczytywanie treści.
- Ustalanie priorytetów i dopasowywanie układu treści do możliwości percepcyjnych adresatów.
- Odpowiadanie na korespondencję seryjną, wątki.
- Rozwijanie kultury języka i odpowiedzialności pracowników za reputację banku.
Rozwijana wiedza / umiejętności / postawy:
- Wiedza na temat zasad tworzenia różnych typów / treści komunikatów.
- Wiedza na temat wymiarów wywierania wpływu (podejmowanie działań przez odbiorców informacji) i płynności wymiany informacji.
- Wiedza na temat dobrej organizacji tekstu i treści informacji.
- Wiedza 3 złote zasady powiadamiania i kultura języka korespondencji w korespondencji formalnej.
- Umiejętności stosowania 3 złotych zasad uzyskania informacji zwrotnej i podjęcia działania przez odbiorcę w komunikowaniu pisemnym.
- Umiejętność dostosowywania treści, w tym kluczowych słów i uzyskiwania oczekiwanych reakcji w rozmowie telefonicznej.
- Wiedza i przypomnienie zasad poprawności językowej, zasad ortografii i gramatyki.
- Umiejętność tworzenia skutecznych i czytelnych przekazów, e-maili.
- Uświadomienie sobie korzyści ze stosowania różnorodnych stylów komunikowania, nadawania priorytetów w zależności od celu i zawartości informacji oraz pożądanych reakcji odbiorców.
- Uświadomienie sobie związku pomiędzy poprawną korespondencją i rozmową telefoniczną z opinią o banku i jego pracownikach.