fbpx Narzędziownik menedżera – prowadzenie rozmów z pracownikami. – Brainstream

Narzędziownik menedżera – prowadzenie rozmów z pracownikami.

Narzędziownik menedżera - prowadzenie rozmów z pracownikami.

Zapytaj o szkolenie

Naucz się, jak prowadzić rozmowy z pracownikiem on-line!

Każdy kierownik czy menedżer ma za sobą takie rozmowy z pracownikami, o których chce jak najszybciej zapomnieć. Rozmowy które potoczyły się nie tak jak sobie założyliśmy. Niezależnie czy dotyczą informowania klienta o opóźnieniach w realizacji projektu, zmotywowania pracownika czy przewodniczenia dalekiemu od entuzjazmu spotkaniu na temat wyników – są nieodłączną częścią pracy menedżera. Jak należy się do nich przygotować? Jak dobrać właściwe słowa w danej chwili? I jak prowadzić rozmowę, by przebiegała możliwie najspokojniej?Jak to zrobić w czasach kiedy rozmowę trzeba przeprowadzić on-line?.

 

Uczestnicy szkolenia:

  • Grupy pracowników od 2-ch do 10 osób
  • Menedżerowie
  • Wszystkie stanowiska pracy – w zależności od potrzeby klienta.

 

Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:

  • 2 spotkania live prowadzone on-line dla każdej grupy szkoleniowej
  • Czas trwania to każdej sesji 3 godziny zrealizowane w różne dni
    (łącznie to 6godzin zegarowych).
  • Efektywnie łączymy merytorykę i zabawę przy wykorzystaniu INNOWACYJNYCH METOD ANGAŻUJĄCYCH

 

Cele szkolenia:

  • Jak skutecznie stosować  zasady i techniki prowadzenia rozmowy z pracownikami- Jakich błędów nie popełnić w trakcie każdego z rodzajów rozmów?
  • Jak sobie radzić z reakcjami podwładnego, jak zadbać o jego emocje?
  • Jak wykorzystywać silne strony i eliminować przyczyny, dla których gorzej radzą sobie w pewnych sytuacjach podczas trudnych rozmów?
  • Jakie standardy zachowań respektować podczas rozmów z pracownikami?

 

Narzędzia:

  • Poznasz różne metody prowadzenia rozmów z pracownikiem.
  • Nauczysz się w jaki sposób przygotować się do rozmowy prowadzonej on-line , aby przyniosła wyznaczone długofalowe skutki?

szkolenie online

Program szkolenia

Moduł 1

Słuchanie i umiejętność prowadzenia rozmów z pracownikami.

  • Główne zasady prowadzenia rozmów
  • O słuchaniu i rozumieniu, o barierach komunikacyjnych i sposobach ich przezwyciężania, wskazówki do efektywnego słuchania, umiejętności związane z efektywnym słuchaniem
  • Stawianie celów
Moduł 2

Prowadzenie rozmów motywujących on-line.

  • Jak sprawić by rozmowa motywująca prowadzona on-line była skuteczna?
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
  • Kroki udzielanie feedbacku motywującego
Moduł 3

Prowadzenie rozmów z wykorzystaniem technik instruujących on-line.

  • Przygotowanie instruktażu – zakres informacji, materiały dodatkowe, schemat
  • Efekty stosowania technik instruujących.
  • Zagrożenia wynikające ze stosowania instruktażu on-line.

Szkolenie poprowadzi

Iwo Konopek

Trener Trenerów, Mentor

Trener, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, coach, socjolog i pedagog. Specjalista od rozwoju osobistego i szkoleń managerskich. Prowokator zmian i inspirator do działania. Kreator wizerunku, trener autoprezentacji.

Doświadczenia menadżerskie budowałem kierując zespołami w kilku firmach. Były to zespoły sprzedażowe lub projektowe w takich organizacjach jak Empik czy Telbridge.

Od 7 lat niemal bez przerwy spotykam się na sali szkoleniowej z kadra zarządzającą różnych firm i organizacji.Naliczyłem niemal 700 dni pracy na sali w obszarach menadżerskich.Szczególnie mocno przywiązany jestem do koncepcji K. Blancharda oraz P. Lencioniego.

Opinie uczestników

"Dzielę się moimi wrażeniami po szkoleniu: świetnie poprowadzone, bardzo dużo z niego wyniosłam. Kilka lat temu uczestniczyłam już w szkoleniu TtT, ale nie dało mi ono tyle, co to ostatnie. Tam nacisk położony był na autoprezentację, a tu na to, żeby skutecznie kogoś czegoś nauczyć. Dokładnie o to mi chodziło. Ankieta przed szkoleniem -miłe zaskoczenie!"

ANNA OBŁOZAUrząd Marszałkowski Woj. Mazowieckiego

?Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i cel został zrezalizowany. Trener Iwo jest świetnym trenerem ! Prowadzi szkolenie rewelacyjnie, to właśnie gry i ćwiczenia a przede wszystkim trener są atutami tego szkolenia !?

Magdalena Rudecka-Leśniak, Specjalista ds. szkoleń,Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych

"Szkolenie w formie warsztatowej zostało przeprowadzone profesjonalnie, rzeczowo i sprawnie"

Dorota Ded, Dyrektor ds. HR Toyota Bank

"Szkolenie przebiegało w atmosferze współpracy, trener dopasowywał jego przebieg do potrzeb grupy szkoleniowej, której uczestnikami byli pracownicy działów Hr - HRBP"

Marzena Tkaczyk, Specjalista ds. Administracji kadrowej Towarzystwo finansowe SKOK

"Szkolenie spotkało się z bardzo dobrym odbiorem pracowników - co zostało wyrażone w ankietach. :)"

Katarzyna Iwanowska, Dyrektor Departamentu Ryzyka KorporacyjnegoING BANK ŚLĄSKI

Pragniemy wyrazić wysoką ocenę programu oraz treści merytorycznych podczas szkolenia

Grażyna Portas, Prezes ZarząduFiat Bank Polska

"Uczestnicząc w szkoleniu, byłem mile zaskoczony zarówno nowatorskim podejściem do przekazywania wiedzy jak i samym poziomem posiadanym przez trenera"

Tomasz Skrobisz, Dyrektor ds. TechnicznychCoca-Cola

?Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Trener okazał się autorytetem w swojej dziedzinie. Nawiązał doskonały kontakt z uczestnikami i wykazał się dużą umiejętnością aktywizowania grupy?

Waldemar Grudzień , Prezes ZarząduCompu Group Medical

    Zapytaj o szkolenie!








    Masz pytania? Zadzwoń +48 691 495 816

    Sprawdź również

    Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników

      Zaprezentuj się profesjonalnie

        Wywieranie wpływu i budowanie relacji