Naucz się, jak prowadzić rozmowy z pracownikiem on-line!
Każdy kierownik czy menedżer ma za sobą takie rozmowy z pracownikami, o których chce jak najszybciej zapomnieć. Rozmowy które potoczyły się nie tak jak sobie założyliśmy. Niezależnie czy dotyczą informowania klienta o opóźnieniach w realizacji projektu, zmotywowania pracownika czy przewodniczenia dalekiemu od entuzjazmu spotkaniu na temat wyników – są nieodłączną częścią pracy menedżera. Jak należy się do nich przygotować? Jak dobrać właściwe słowa w danej chwili? I jak prowadzić rozmowę, by przebiegała możliwie najspokojniej?Jak to zrobić w czasach kiedy rozmowę trzeba przeprowadzić on-line?.
Uczestnicy szkolenia:
Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:
Cele szkolenia:
Narzędzia:
Trener, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, coach, socjolog i pedagog. Specjalista od rozwoju osobistego i szkoleń managerskich. Prowokator zmian i inspirator do działania. Kreator wizerunku, trener autoprezentacji.
Doświadczenia menadżerskie budowałem kierując zespołami w kilku firmach. Były to zespoły sprzedażowe lub projektowe w takich organizacjach jak Empik czy Telbridge.
Od 7 lat niemal bez przerwy spotykam się na sali szkoleniowej z kadra zarządzającą różnych firm i organizacji.Naliczyłem niemal 700 dni pracy na sali w obszarach menadżerskich.Szczególnie mocno przywiązany jestem do koncepcji K. Blancharda oraz P. Lencioniego.
Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników
Zaprezentuj się profesjonalnie
Wywieranie wpływu i budowanie relacji