fbpx Jak motywować na „odległość” ? – Brainstream

Jak motywować na „odległość” ?

Jak motywować na „odległość” ?

Zapytaj o szkolenie

Naucz się, jak skutecznie motywować na odległość i budować zaangażowanie w zespole.

Kierowanie zespołem „na odległość” jest zapewne wyzwaniem dla umiejętności współczesnego menedżera. Wszelkie działania natrafiają tu na barierę odległości między kierownikiem a pracownikami. Motywowanie, delegowanie zadań i ich weryfikowanie, udzielanie pochwał i przywoływanie do porządku pracowników, których się nie widzi, wymaga specyficznych kompetencji. Oferowane szkolenie dostarczy uczestnikom niezbędnej praktycznych umiejętności, aby skutecznie i kompleksowo zarządzali oni zespołem rozproszonym.

 

Uczestnicy szkolenia:

  • Grupy pracowników od 2-ch do 10 osób
  • Menedżerowie
  • Wszystkie stanowiska pracy – w zależności od potrzeby klienta.

 

Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:

  • 2 spotkania live prowadzone on-line dla każdej grupy szkoleniowej
  • Czas trwania to każdej sesji 3 godziny zrealizowane w różne dni
    (łącznie to 6godzin zegarowych).
  • Efektywnie łączymy merytorykę i zabawę przy wykorzystaniu INNOWACYJNYCH METOD ANGAŻUJĄCYCH

 

Cele szkolenia:

  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat skuteczniej motywacji pracowników na odległość.
  • Zwiększenie samodzielności i skuteczności działania swojego rozproszonego zespołu.
  • Podnoszenie efektywności zespołu poprzez stosowanie technik prawidłowej komunikacji w sytuacji pracy na odległość.
  • Poznanie korzyści płynących z rozwoju kluczowych funkcji menedżerskich w zakresie delegowania zadań, udzielania informacji zwrotnej, dyscyplinowania.

Narzędzia:

  • Nauczysz się jak efektywnie motywować na odległość i inspirować do realizacji trudnych zadań.

szkolenie online

Program szkolenia

Moduł 1

Zarządzanie zespołem na odległość.

  • Style zarządzania na odległość.
  • Skuteczne zarządzanie czyli jaka wiedza i umiejętności są niezbędne.
  • Jaki styl zarządzania stosować w sytuacji kierowania zespołem na odległość.
  • Sytuacje trudne w zdalnym zarządzaniu zespołem.
Moduł 2

Motywowanie na odległość

  • Czynniki wpływające na efektywność motywacji
  • Pułapki motywowania droga telefoniczną bądź mailową.
  • Jak skutecznie inspirować pracowników?
Moduł 3

Techniki motywowania w zespołach wirtualnych

  • Skuteczne metody motywacji przynoszące skuteczność w zespołach
  • Techniki zwiększające zaangażowanie i motywacje w zespołach pracujących na odległość.
  • Zdalne prowadzenie rozmów motywujących z pracownikami.

Szkolenie poprowadzi

Katarzyna Kłoda

Trener

Certyfikowany Trener Biznesu, coach, magister psychologii i prawa. Od lat ściśle związana ze sprzedażą. Swoje biznesowe doświadczenie zdobywała pracując w Open Finance i Home Broker jako Trener Wewnętrzny oraz Specjalista ds. Rekrutacji, gdzie odpowiedzialna była m.in. za rekrutację, standardy obsługi klienta, rozwój pracowników na wszystkich szczeblach organizacji oraz merytoryczne wsparcie kadry menadżerskiej.

Znana ze swej charyzmy i chęci ciągłego rozwoju. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, a swój warsztat opiera o 6 letnią aktywność trenerską. Proponowane przez nią szkolenia są zawsze pełne merytorycznych treści, które w umiejętny sposób przekazuje swoim uczestnikom. Z uwagi na swoje bogate doświadczenie, każdą przekazywaną treść jest w stanie wzbogacić o realne przykłady, co pozwala uczestnikom w przystępny sposób zrozumieć mechanizmy, o których mowa na szkoleniu. Jej ulubioną tematyką warsztatową jest sztuka komunikacji. Według niej, ten rodzaj kompetencji interpersonalnych ma fundamentalne znaczenie w biznesie, pozwala bowiem z sukcesem wprowadzać zmiany oraz udoskonalać pracę zespołową.

Jej ulubionym powiedzeniem jest: ?Jak się nie ma co się lubi, to trzeba robić wszystko żeby to mieć?, które idealnie odzwierciedla to, czym kieruje się w życiu. W wolny czasie, jak przystało na prawdziwą pasjonatkę tenisa, uwielbia spędzać czas na korcie. Poza tym czas wolny najchętniej opiera o różne inne aktywne formy wypoczynku.

Opinie uczestników

"Dzielę się moimi wrażeniami po szkoleniu: świetnie poprowadzone, bardzo dużo z niego wyniosłam. Kilka lat temu uczestniczyłam już w szkoleniu TtT, ale nie dało mi ono tyle, co to ostatnie. Tam nacisk położony był na autoprezentację, a tu na to, żeby skutecznie kogoś czegoś nauczyć. Dokładnie o to mi chodziło. Ankieta przed szkoleniem -miłe zaskoczenie!"

ANNA OBŁOZAUrząd Marszałkowski Woj. Mazowieckiego

?Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i cel został zrezalizowany. Trener Iwo jest świetnym trenerem ! Prowadzi szkolenie rewelacyjnie, to właśnie gry i ćwiczenia a przede wszystkim trener są atutami tego szkolenia !?

Magdalena Rudecka-Leśniak, Specjalista ds. szkoleń,Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych

"Szkolenie w formie warsztatowej zostało przeprowadzone profesjonalnie, rzeczowo i sprawnie"

Dorota Ded, Dyrektor ds. HR Toyota Bank

"Szkolenie przebiegało w atmosferze współpracy, trener dopasowywał jego przebieg do potrzeb grupy szkoleniowej, której uczestnikami byli pracownicy działów Hr - HRBP"

Marzena Tkaczyk, Specjalista ds. Administracji kadrowej Towarzystwo finansowe SKOK

"Szkolenie spotkało się z bardzo dobrym odbiorem pracowników - co zostało wyrażone w ankietach. :)"

Katarzyna Iwanowska, Dyrektor Departamentu Ryzyka KorporacyjnegoING BANK ŚLĄSKI

Pragniemy wyrazić wysoką ocenę programu oraz treści merytorycznych podczas szkolenia

Grażyna Portas, Prezes ZarząduFiat Bank Polska

"Uczestnicząc w szkoleniu, byłem mile zaskoczony zarówno nowatorskim podejściem do przekazywania wiedzy jak i samym poziomem posiadanym przez trenera"

Tomasz Skrobisz, Dyrektor ds. TechnicznychCoca-Cola

?Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Trener okazał się autorytetem w swojej dziedzinie. Nawiązał doskonały kontakt z uczestnikami i wykazał się dużą umiejętnością aktywizowania grupy?

Waldemar Grudzień , Prezes ZarząduCompu Group Medical

Zapytaj o szkolenie!








Masz pytania? Zadzwoń +48 691 495 816

Sprawdź również

Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników

    Zaprezentuj się profesjonalnie

      Wywieranie wpływu i budowanie relacji