Naucz się, jak prowadzić / facylitować spotkania poświęcone rozwiązywaniu problemów.
Zebrania często poświęcone są na wspólne znajdowanie rozwiązań dla pojawiających się problemów czy to w realizacji zadań, czy w zespole, a także w całej organizacji. Często poszukujemy nowatorskich, innowacyjnych rozwiązań. Zaangażowanie członków zespołu do poszukiwania rozwiązań jest dla nich niezwykle motywujące i ma szczególna moc przy wdrażaniu stworzonych rozwiązań.
Menedżer powinien znać i umieć poprowadzić niektóre z narzędzi kreatywnego rozwiązywania problemów. Wiedzieć jak facylitować takie spotkania aby pozwolić w pełni rozwinąć się kreatywności innych.
Uczestnicy szkolenia:
Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:
Cele szkolenia:
Narzędzia:
Nazywam się Grzegorz Olifirowicz i przekładam świat gier na ludzki. A w zasadzie na biznesowy. Zajmuję się grywalizacją, czyli wykorzystaniem elementów gier w biznesie. Jestem też autorem książki ?Gamifikacja ? 100 sposobów gamifikacji Twojego biznesu?. Prowadzę działalność konsultacyjną dla przedsiębiorców, pomagając im usprawnić ich projekty. Jestem też członkiem zarządu Fundacji TEAM Teatrikon, bloggerem, trenerem umiejętności miękkich (zwłaszcza komunikacji), absolwentem anglistyki, członkiem honorowym Europejskiego Forum Studentów AEGEE-Lublin, albo po prostu zwykłym-niezwykłym gościem z Lubelszczyzny. Pomagałem w realizacji kilkunastu projektów animacyjno-szkoleniowych, jak i przeprowadzałem szkolenia wzdłuż i wszerz kraju dla polskich oraz zagranicznych odbiorców.
W 2015 roku zaczęła się moja przygoda ze światem startupów, innowacji oraz gier wideo. Byłem CMO studia gier Mutated Byte, a potem przez krotki czas scenarzystą w studio K202.
W pracy trenera najbardziej skupiam się na praktycznych aspektach omawianych zagadnień. Dzięki wykorzystaniu metody warsztatowej oraz procesu Kolba staram się, by na moich zajęciach to uczestnicy sami dochodzili do odkryć i olśnień w temacie. Dodatkowo, wykorzystuję i opracowuję też wiele gier szkoleniowych, które zwiększają poziom zaangażowania emocjonalnego uczestników podczas szkolenia.
Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników
Zaprezentuj się profesjonalnie
Wywieranie wpływu i budowanie relacji