Uczestnicy dzięki udziałowi w szkoleniu:
Rozwiną kompetencje i umiejętności:
Otrzymają narzędzia:
Metody pracy:
→ Kontekst nowego zespołu.
→ Kontekst doświadczonego zespołu.
→ Od dyrektywności do empowermentu – koncentracja na organizowaniu pracy vs tworzenie warunków i atmosfery wspierającej samoorganizację.
→ Działania menedżera na poszczególnych fazach rozwoju – gra na smartfony
+ praca grupowa.
→ Jak budować zaufanie, otwartość na konflikt, umiejętność pracy grupowej, odpowiedzialność i koncentrację na wyniku zespołu?
→ Bank sytuacji.
→ Wypracowanie rozwiązań.
→ Elastyczność i adaptacyjność.
→ Bystrość, która pozwala zawczasu reagować na pojawiające się okazje.
→ Wytrzymałość, która pozwala radzić sobie z rosnącym rozchwianiem rynku
i nieprzewidywalnymi zmianami.
→ Zdolność dostrzegania prawidłowości.
→ Umiejętność szybkiego uczenia się i oduczania przestarzałych metod działania
i niepotrzebnych nawyków.
→ Sprawne transponowanie nowej wiedzy do praktyki.
→ Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy grupowej.
→ Stawianie celu zespołu ponad cel jednostki.
→ Grupa lub część uczestników milczy.
→ Różne zaangażowanie członków grupy.
→ Reakcje emocjonalne.
→ Konflikty.
→ Retrospektywa i review.
→ Feedback w trakcie pracy nad projektem.
→ Feedback podsumowujący.
→ Feedback z wykorzystaniem narzędzia „Rozgwiazda”.
→ Feedback z wykorzystaniem „Kopert”.
→ Coctail party – trening udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników
Zaprezentuj się profesjonalnie
Wywieranie wpływu i budowanie relacji