fbpx Delegowanie zadań – Brainstream

Delegowanie zadań

Delegowanie zadań

Zapytaj o szkolenie

Rozwijana wiedza:

Uczestnik po szkoleniu wie:

  • Jak delegować zadania z nastawieniem na rezultat?
  • Jak angażować pracownika w wykonanie oddelegowanego zadania?
  • Jak radzić sobie z oporem pracowników w trakcie delegowanego zadania?

Rozwijane umiejętności:

Uczestnik po szkoleniu potrafi:

  • Delegować zadania w sposób jasny dla pracownika, z nastawieniem na rezultat wykonywanego zadania.
  • Angażować pracownika w oddelegowane zadanie.
  • Sformułować delegowane zadanie zgodnie z regułą SMART.
  • Radzić sobie z obiekcjami pracowników w trakcie rozmowy delegującej.

Narzędzia:

  • Reguła SMART – delegowanie celów.
  • Struktura rozmowy delegującej.

 

Program szkolenia

Moduł 1

Wprowadzenie w tematykę szkolenia:

  • Omówienie programu szkolenia.
  • Przedstawienie celów szkolenia.
  • Rozpoznanie celów szkoleniowych uczestników.
  • Zakontraktowanie wspólnej.
Moduł 2

Współpraca dla wyników – zarządzanie zorientowane na rezultat:

  • „GRA – doświadczenie będące symulacją delegowania w sytuacji presji czasu.
    Celem tego doświadczenia jest wprowadzenie do tematu współpracy dla wyników
    oraz delegowania zgodnie z regułą SMART.
Moduł 3

Zarządzanie zorientowane na rezultat – prezentacja interaktywna:

  • Kontraktowanie celów, zasada myślenia od końca

→ Co chcę osiągnąć?
→ Jak to chcę zrobić?
→ Jakie potrzebuję zasoby (w tym umiejętności)?
→ Kto, za co jest odpowiedzialny? – obszar odpowiedzialności menedżera i pracownika.

Moduł 4

Czy moi ludzie zawsze mnie rozumieją? – reguła SMART:

  • Czy cel, który zlecasz jest szczegółowy i mierzalny?
  • Co zrobić, aby pracownik był przekonany, że jego cel jest osiągalny?
  • Czy pracownik wie, jak zrealizować wynik? – jakie ma podjąć działania?
  • Czy cel jest rozplanowany w czasie?
  • Czy pracownik wie: po co to robi? Jaki sens ma zadanie?
Moduł 5

Kontraktowanie celów i zasad, czyli jak skutecznie planować i delegować zadania?

  • Jak przygotować się do rozmowy delegującej?
  • W jakim stylu będzie prowadzona rozmowa? – zachowaj balans między działaniami instruującymi, a aktywizującymi!
  • Struktura rozmowy planującej / delegującej.
  • Trening rozmów w oparciu o casy z realności uczestników. Feedback od trenera
    i uczestników.
  • Wypracowanie Najlepszych Praktyk w obszarze delegowania w realności uczestników.
Moduł 6

Radzenie sobie z zastrzeżeniami pracowników podczas delegowania zadań:

  • Trening zachowań z wykorzystaniem obecności aktora

Szkolenie poprowadzi

Opinie uczestników

    Zapytaj o szkolenie!








    Masz pytania? Zadzwoń +48 691 495 816

    Sprawdź również

    Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników

      Zaprezentuj się profesjonalnie

        Wywieranie wpływu i budowanie relacji