fbpx Budowanie zaangażowania i współpracy w zespole – Brainstream

Budowanie zaangażowania i współpracy w zespole

Budowanie zaangażowania i współpracy w zespole

Zapytaj o szkolenie

Naucz się, jak skutecznie budować zaangażowanie i współpracę w zespole

Niezależnie od tego, z jakim menedżerem przyjdzie mi się spotkać, każdy z nich, odpowiadając na pytanie o największe wyzwanie, z jakim mierzy się w swojej pracy, mówi: „Jak zbudować w zespole zaangażowanie oraz poczucie wspólnego celu oraz jak sprawić, żeby ludziom się chciało, ale nie dlatego, że im płacimy, ale dlatego, że głęboko wierzą, że są w najlepszym dla nich miejscu”.

 

Uczestnicy szkolenia:

  • Grupy pracowników od 2-ch do 10 osób
  • Menedżerowie
  • Wszystkie stanowiska pracy – w zależności od potrzeby klienta.

 

Czas trwania i forma projektu szkoleniowego:

  • 2 spotkania live prowadzone on-line dla każdej grupy szkoleniowej
  • Czas trwania to każdej sesji 3 godziny zrealizowane w różne dni
    (łącznie to 6godzin zegarowych).
  • Efektywnie łączymy merytorykę i zabawę przy wykorzystaniu INNOWACYJNYCH METOD ANGAŻUJĄCYCH

 

Cele szkolenia:

  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod budowania i prowadzenia skutecznego zespołu zdalnego.
  • Poprawa relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.
  • Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, aby wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej korzystając ze swych talentów i potencjału.
  • Poznanie korzyści płynących z pracy zespołowej.

 

Narzędzia:

  • Otrzymasz zestaw praktycznych narzędzi do wykorzystania w zarządzaniu zespołem.

szkolenie online

Program szkolenia

Moduł 1

Sprawnie funkcjonowanie zespołu.

  • Zasady pracy zespołowej.
  • Cechy wzorcowego zespołu.
  • Dynamika rozwoju zespołu.
  • Diagnoza potencjału własnego zespołu.
Moduł 2

Lider a relacje w zespole.

  • Jak praca lidera przekłada się na cały zespół.
  • Czynniki wpływające na dobre relacje w zespole.
  • Idea kierowania zespołem czyli jaką rolę pełni współpraca i partnerstwo.
  • Czynniki wpływające na pogarszające się relacji w zespole?
Moduł 3

Komunikacja w zespole – podstawowe narzędzie w budowaniu relacji w zespole.

  • Jak zbudować standardy obowiązujące w zespole – jak je komunikować i dlaczego są tak ważne?
  • Pozytywny język, jak dobierać słowa by komunikować się sprawniej.
  • Przepływ informacji w zespole czyli jak przekazywać najważniejsze informacji.

Szkolenie poprowadzi

Iwo Konopek

Trener Trenerów, Mentor

Trener, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, coach, socjolog i pedagog. Specjalista od rozwoju osobistego i szkoleń managerskich. Prowokator zmian i inspirator do działania. Kreator wizerunku, trener autoprezentacji.

Doświadczenia menadżerskie budowałem kierując zespołami w kilku firmach. Były to zespoły sprzedażowe lub projektowe w takich organizacjach jak Empik czy Telbridge.

Od 7 lat niemal bez przerwy spotykam się na sali szkoleniowej z kadra zarządzającą różnych firm i organizacji.Naliczyłem niemal 700 dni pracy na sali w obszarach menadżerskich.Szczególnie mocno przywiązany jestem do koncepcji K. Blancharda oraz P. Lencioniego.

Opinie uczestników

"Dzielę się moimi wrażeniami po szkoleniu: świetnie poprowadzone, bardzo dużo z niego wyniosłam. Kilka lat temu uczestniczyłam już w szkoleniu TtT, ale nie dało mi ono tyle, co to ostatnie. Tam nacisk położony był na autoprezentację, a tu na to, żeby skutecznie kogoś czegoś nauczyć. Dokładnie o to mi chodziło. Ankieta przed szkoleniem -miłe zaskoczenie!"

ANNA OBŁOZAUrząd Marszałkowski Woj. Mazowieckiego

?Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i cel został zrezalizowany. Trener Iwo jest świetnym trenerem ! Prowadzi szkolenie rewelacyjnie, to właśnie gry i ćwiczenia a przede wszystkim trener są atutami tego szkolenia !?

Magdalena Rudecka-Leśniak, Specjalista ds. szkoleń,Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych

"Szkolenie w formie warsztatowej zostało przeprowadzone profesjonalnie, rzeczowo i sprawnie"

Dorota Ded, Dyrektor ds. HR Toyota Bank

"Szkolenie przebiegało w atmosferze współpracy, trener dopasowywał jego przebieg do potrzeb grupy szkoleniowej, której uczestnikami byli pracownicy działów Hr - HRBP"

Marzena Tkaczyk, Specjalista ds. Administracji kadrowej Towarzystwo finansowe SKOK

"Szkolenie spotkało się z bardzo dobrym odbiorem pracowników - co zostało wyrażone w ankietach. :)"

Katarzyna Iwanowska, Dyrektor Departamentu Ryzyka KorporacyjnegoING BANK ŚLĄSKI

Pragniemy wyrazić wysoką ocenę programu oraz treści merytorycznych podczas szkolenia

Grażyna Portas, Prezes ZarząduFiat Bank Polska

"Uczestnicząc w szkoleniu, byłem mile zaskoczony zarówno nowatorskim podejściem do przekazywania wiedzy jak i samym poziomem posiadanym przez trenera"

Tomasz Skrobisz, Dyrektor ds. TechnicznychCoca-Cola

?Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Trener okazał się autorytetem w swojej dziedzinie. Nawiązał doskonały kontakt z uczestnikami i wykazał się dużą umiejętnością aktywizowania grupy?

Waldemar Grudzień , Prezes ZarząduCompu Group Medical

Zapytaj o szkolenie!








Masz pytania? Zadzwoń +48 691 495 816

Sprawdź również

Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników

    Zaprezentuj się profesjonalnie

      Wywieranie wpływu i budowanie relacji