Cele szkolenia:
Umiejętności:
Narzędzia:
→ Asertywna.
→ Uległa.
→ Dominująca / agresywna.
→ Manipulacyjna.
→ Wprowadzenie trenerskie.
→ Analiza „monologu wewnętrznego”.
→ Identyfikacja niekonstruktywnych przekonań.
→ Wybór alternatywnego przekonania konstruktywnego: moje motto asertywności.
→ Jak pracować nad zmianą przekonań w pracy z klientem zewnętrznym?
→ Czy emocje wspierają, czy też przeszkadzają w asertywności i budowaniu relacji?
→ Sześć emocji podstawowych, identyfikowanie ich oraz słownik emocjonalny.
→ Radość.
→ Smutek.
→ Złość.
→ Lęk.
→ Potwierdzenie (krytyka konstruktywna).
→ Sonda.
→ Zamiana oceny na opinię.
→ Komunikat „Ja”.
→ Zgoda częściowa.
→ Zgoda logiczna.
→ Zamglenia.
→ Identyfikowanie pozycji życiowych w trakcie symulowanej rozmowy z klientem zewnętrznym.
Zarządzanie pracownikami – 4 klucze do zaangażowania pracowników
Zaprezentuj się profesjonalnie
Wywieranie wpływu i budowanie relacji