fbpx

Grywalizacja

Grywalizacja

Grywalizacja

Grywalizacja to najlepszy sposób na zaangażowanie uczestników szkolenia i zwrócenie ich uwagi na zależności pomiędzy nimi a pozostałymi osobami w grupie.
Czasami, żeby dobrze zrozumieć skomplikowane zagadnienia, trzeba podejść do nich od niespodziewanej strony. Tu z pomocą przychodzi grywalizacja, czyli metoda szkoleniowa opierająca się na zwiększonym zaangażowaniu uczestników szkolenia dzięki formie gry z elementami rywalizacji.

Grywalizację prowadzimy na jeden z dwóch sposobów:

  • offline – wprowadzając dostosowane do tematu szkolenia gry zespołowe na sali szkoleniowej
  • online – w formie rozwiązania dającego możliwość sprawdzenia swoich umiejętności także po szkoleniu.

Skuteczność gamifikacji w szkoleniach polega przede wszystkim na tym iż aktywnie wpływa na zaangażowanie uczestników oraz rozwój konkretnych umiejętności potrzebnych do osiągnięcia celu określonego w grze, a także na ciągłym kontakcie uczestnika-gracza z innymi osobami, czy to w formie obserwacji i współpracy, czy rywalizacji.

Powyższe dwa mechanizmy sprawiają, że zaangażowanie uczestnika zdecydowanie rośnie, dając mu także informację, jak poradziłby sobie z wyzwaniami, z którymi nie ma styczności na co dzień.

Masz pytania?

Nasz ekspert ds. Grywalizacji chętnie odpowie.

Grzegorz Olifirowicz

e-mail: grzegorz.olifirowicz@brainstream.pl

Innowacje dolna sekcja

KONKRETNA WIEDZA TU I TERAZ

Innowacyjne narzędzia dają możliwość skoncentrowania się na bardzo konkretnych praktycznych i ciekawych projektowo rozwiązaniach, co przekłada się na wzrost efektów biznesowych naszych klientów – poznaj nasze rozwiązania w praktyce.

WYJŚCIE POZA RAMY

Wiemy jak ważna jest wiedza oraz realne doświadczenie uczestników w zdobywaniu wiedzy. Wiemy też, jak Innowacyjne wyjście poza ramy i kreowanie rozwiązań wpływa na poziom motywacji oraz buduje zaangażowanie odbiorców.

SPRAWDZONE W PRAKTYCE

Działania Innowacyjne Brainstream rekomendujemy do blisko 60% naszych szkoleń. Efekty są mierzone na poziomie celów biznesowych, rozwoju kompetencji oraz zadowolenia uczestników projektów.