fbpx

Trening Social Selling na Linkedin

Trening Social Selling na Linkedin

LINKEDIN – Obecnie nie ma lepszego miejsca aby rozwijać swoją komunikację i docierać do klientów B2B.

Nie poruszaj się we mgle, opanuj LinkedIn i zdobądź serca twoich klientów!

Portal LinkedIn jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych.
Jego cel czyli łączenie i budowanie profesjonalnej sieci kontaktów jest szczególnie atrakcyjny dla osób
które chcą zrealizować swoje cele biznesowe.

Warto nauczyć się podstaw funkcjonowania tego serwisu jak i tego jak skutecznie go wykorzystać.
Komunikacja to nie tylko treść, ale też odpowiednia forma i strategia.

Nazwa szkolenia: Trening Social Selling na Linkedin

Data szkolenia: 25 marca 2019 - 26 marca 2019
CENA 799 zł

CEL SZKOLENIA

  1. Głównym celem kursu jest przygotowanie i zrealizowanie pierwszej kampanii social selling na linkedin.
  2. dowiesz się jak należy przygotować dobrą komunikację, która prowadzi do sprzedaży.
  3. Zajęcia będą odbywać się w małej grupie, będzie to Twój zespół marketingowo sprzedażowy i jednocześnie osoby te będą Twoimi pierwszymi influencerami.
  4. Podczas kursu poznasz 7 strategii social selling: social networking, social branding, social listening, social collaboration, customer advocacy, employee advocacy, sharing is caring.
  5. Zbudujesz świetny efektywny profil osobisty na linkedin.
  6. Każdego miesiąca poznasz i dołączysz do swojej sieci co najmniej 100 osób.
  7. Zbudujesz satysfakcjonujące relacje biznesowe i będziesz skutecznie wywierać wpływ za pośrednictwem linkedin.
  8. Stworzysz swój lejek sprzedażowy, w którym linkedin będzie istotnym kanałem sprzedażowym.
  9. Nauczysz się efektywnie współpracować z siecią i pozyskasz influencerów wspierających Twoja sprzedaż przez linkedin.
  10. Nauczysz się korzystać z Sales Navigator, konta premium przeznaczonego do działań sprzedażowych.
  11. Dzięki komunikacji na linkedin znajdą Cię Twoi potencjalni klienci, którzy mają podobne wartości co Ty.

DLA KOGO

    • managerowie sprzedaży
    • pracownicy działów sprzedaży oraz marketingu
    • właściciele firm

INNOWACJE

    Trening social selling to 12 godziny zajęć stacjonarnych. Każdy z uczestników ma możliwość skorzystania z 2 godzin darmowych konsultacji online.

    Ponadto, uczestnicy kursu otrzymują:
    -Wzory wiadomości.
    -Szablony do zapisywania statystyk.
    -2 godziny indywidualnych konsultacji online.
    -Konsultacje grupowe w specjalnej grupie dyskusyjnej na facebook.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1

  • Przygotowanie się do prowadzenia efektywnej komunikacji na LinkedIn, określenie cech i atrybutów marki osobistej które mają być komunikowane.
  • Omówienie elementów profilu osobistego linkedin.
  • Przygotowanie nagłówka, warsztat.
  • Przygotowanie podsumowania warsztat.
  • Wybranie kluczowych umiejętności.
  • Napisanie szablonu wiadomości z prośbą o potwierdzenie umiejętności.
  • Wysłanie 30 wiadomości z prośbą o potwierdzenie umiejętności.
  • Wzory innych wiadomości wysyłanych na linkedin.
  • Napisanie i opublikowanie pierwszego postu.
  • Budowanie dużej i wartościowej sieci, kto jest wartościowym kontaktem?
  • Sytuacje, w których wysyłamy zaproszenia.
  • Pobieranie kontaktów ze skrzynek mailowych
  • Backup profilu
  • Analityka - co i jak mierzyć.
  • Omówienie zajęć. Jak przygotować się do kolejnych?

DZIEŃ 2

Budowanie lejka sprzedażowego i planowanie komunikacji. Celem zajęć jest nawiązywanie relacji i komunikacja w celu sprzedaży. Poznanie 6 skutecznych strategii social selling.
  • Jaką formę treści i czas publikacji najlepiej wybrać:post,
    • artykuł,
    • wideo,
    • komentarz,
    • udostępnienie.
  • Czynniki wpływające na zasięg publikacji.
  • Proces sprzedaży na Linkedin
  • Sales Navigator
  • Przygotowanie planu komunikacji na najbliższe 2 tygodnie.
  • 6 skutecznych strategii social selling:
    • social networking,
    • social branding,
    • social listening,
    • social collaboration,
    • customer advocacy,
    • employee advocacy,
    • sharing is caring.

Wydarzenie poprowadzi:

Bartek Ziemiański
Trener

Konsultant social media, handlowiec, trener, założyciel LinkedInLocal Polska. Uważa komunikację w mediach społecznościowych za ważne narzędzie sprzedaży, pomaga firmom i osobom efektywniej w tym celu korzystać z portalu LinkedIn.

“Mam za mało czasu” wiele razy słyszałem te słowa, wielokrotnie sam je wypowiadam i wtedy zastanawiam się czemu nie poświecić go na budowanie własnej marki. Żyjemy w czasach gdzie każdy z nas jest oceniany jak marka, marka osobista. Dlatego trener LinkedIn może pomóc i pokazać jak poprawić profil na LinkedIn , jak zdobyć prace na LinkedIn, jak zdobyć klienta na LinkedIn, jak optymalizować SEO na LinkedIn, jak sprzedawać na LinkedIn, jak efektywnie wykorzystać LinkedIn.

Umiem zadawać pytania i słyszeć odpowiedzi, jeśli czegoś nie rozumiem wolę zapytać niż dać złe rozwiązanie.. Komunikacja to dla mnie klucz do wszystkiego, pomyśl ile możesz zyskać mówiąc językiem swoich klientów.

Moje przekonanie, że komunikacja, dzielenie się umiejętnościami oraz dbanie o efektywne wykorzystanie dnia pozwala mi realizować się zawodowo. Jestem AKWIZYTOREM, pozyskuję dla moich klientów najcenniejszy zasób jaki mają – czas.

Nauczę Twój zespół jak poprzez employee advocacy na LinkedIn, poszerzać zasięg przez tworzenie treści czy zdobywać leady.

OPIEKUN KLIENTA

Adrian Seroczyński
Opiekun Klienta
  • 691495816
  • as@brainstream.pl