fbpx

Grywalizacja – metody zwiększania zaangażowania i efektywności

Grywalizacja – metody zwiększania zaangażowania i efektywności

Rywalizacja jest jednym z najstarszych kół napędowych efektywnej współpracy międzyludzkiej. W czasach projektów i ciągłych interakcji w zespołach tworzenie pozytywnej rywalizacji jest kluczowym elementem motywowania pracowników.

Opierając się na nowoczesnych, biznesowych grach zespołowych oraz najnowszych obserwacjach psychologii graczy, uczestnik dostanie pakiet użytecznych i praktycznych rozwiązań do zaimplementowania w swoich zespołach. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zdobytym podczas przeprowadzonych w trakcie szkolenia gier, nauczy się samemu projektować gry na użytek swojej pracy oraz posiądzie wiedzę jak interpretować zachowania współpracowników-graczy.

Nazwa szkolenia: Grywalizacja – metody zwiększania zaangażowania i efektywności

Data szkolenia: 11 kwietnia 2019 - 12 kwietnia 2019
CENA 799 zł

CEL SZKOLENIA

  1. Dowiesz się skąd idea gier przeniosła się do świata biznesu
  2. Poznasz podstawowe składniki gier biznesowych i zespołowych
  3. Dowiesz się w jaki sposób projektować gry na potrzeby biznesu i zarządzania zespołem
  4. Otrzymasz szablon gry do wykorzystania wraz ze swoim zespołem
  5. Nauczysz się poprawnie interpretować zachowania graczy w oparciu o ich typologię
  6. Nauczysz się tworzyć angażujące historie wprowadzające Twoich pracowników w świat gry i rywalizacji
  7. Poznasz 8 grywalizacyjnych metod pobudzania aktywności pracownika przez grę

DLA KOGO

    • kierownicy działów sprzedaży, marketingu, Human Resources
    • HR business partnerzy
    • specjaliści działów marketingu i HR
    • project managerowie
    • wszystkie osoby zainteresowane tematyką gamifikacji oraz chcące poznać grywalizacyjne metody podnoszenia własnej motywacji i efektywności oraz zaangażowania zespołu.

INNOWACJE

    • Uczestniczy zdobędą praktyczne narzędzia wykorzystania grywalizacj w realności biznesowej
    • Dostęp do platformy edukacyjnej na której umieszczamy dodatkowe materiały szkoleniowe

PROGRAM SZKOLENIA

ABC grywalizacji

  • Grywalizacja – co to jest i skąd się wzięło?
  • Korzyści z wprowadzania grywalizacji w zespołach
  • Jaki biznes – taka gra – dostosowywanie gier do branży
  • Dlaczego gry działają? – model gratyfikacji w pracy zespołowej

Gracz i jego pozycja w grze – interpretacja zachowań

  • Typologie graczy wg Richarda Bartle’a
  • Test graczy Andreasena i Downeya
  • Motywacje gracza vs motywacja pracownika
  • Gracz w zespole – jak grupa wpływa na psychologię gracza?
  • Neurokognitywistyczne koncepcje działania gier – dlaczego nasz mózg lubi grać?

Podstawy mechaniki gier

  • Mechanika MDA – o czym musi pamiętać twórca? Co interesuje gracza?
  • Czego potrzebują wściekłe ptaki? – tetrada potrzeb gracza
  • LPB – nagrody w grach
  • 3F – motywatory w grach
  • Krzywa dynamiki gry

W praw machinę w ruch – gra w trzęsienie ziemi

  • Gra symulacyjna, podczas której uczestnicy sami doświadczą przeniesienia doświdczeń gracza na analizę od strony biznesu.
  • Uczestnicy wraz z trenerem nauczą się rozpoznawać typy graczy podczas gry i dokonywać ocen motywacji ich działań.
  • Gracze zaobserwują różnice pomiędzy interakcjami w rywalizacji wewnątrz zespołu i między grupami.

Wielki twórca – gra w tworzenie gry

  • Podczas tego modułu uczestnicy sami stworzą gry pasujące do specyficznych realiów biznesowych i celów wskazanych przez trenera.
  • Przygotowanie do stworzenia gry poprzedzi analiza case studies.
  • Analiza z trenerem obejmująca sprawdzenie z:
    • MDA
    • Piramidą graczy
    • Krzywą gry

Wydarzenie poprowadzi:

Grzegorz Olifirowicz
Trener - mistrz grywalizacji

„Szczęście nie polega na tym, żeby zdobyć to, czego pragniesz. Polega na tym, żeby pragnąć tego, co już masz.”

Regina Brett

Współtwórca studia gier Mutated Byte, były członek Fundacji Twórczości Edukacji i Animacji Młodzieży Teatrikon, członek AEGEE od 2009, członek honorowy AEGEE-Lublin. Wieść gminna niesie, że po jego szkoleniach wszyscy powtarzają, by być tygrysem (a nie lisem), oraz wychodzą z narzędziami pozwalającymi na rozwiązanie bieżących problemów i osiągnięcie celów. W 2016 r. wydał książkę pt. „Gamifikacja – 100 sposobów gamifikacji Twojego biznesu”.

Moje mocne strony

  • grywalizacja zespołów
  • motywowanie pracowników
  • grywalizacja w projektach
  • grywalizacja w szkoleniach

OPIEKUN KLIENTA

Adrian Seroczyński
Opiekun Klienta
  • 691495816
  • as@brainstream.pl